kas Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 vurderer å selge min seidl frontfanger m/integrert grill og seidl bakfanger.settet er helt nytt. selger fordi settet ble for vulgært for meg. 2500.- pr del. http://www.seidl-tuning.de/bmw/e36_fron.jpg http://www.seidl-tuning.de/bmw/36heck.jpg mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Heisann Er dette orginale Seidl fangere eller er det etterligninger etter Seidl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 det vet jeg ikke.men hvis det er kopi så er de meget bra lagd.jeg har kjøpt mye kopi-deler før som har vært midt på treet men disse ser meget bra ut. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Glassfiber? da er det i allefall kopi. Er fangerne fra car-fashion for eks. ser fronten bånn ut i allefall - den integrerte grillen har de bomma rimelig bra på, helt ute av stilling. Bedre om du skriver "seidl look" slik at du ikke lurer folk hvis det er kopi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 det jeg har kjøpt fra seidl før har vært glassfiber og jeg mener da at seidl i utgangspunktet bommet mest på vinkelen på grillen da bilen ser kalvbeint ut med den grillen. det er vel du som lurer deg selv tenker jeg;) Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 ingen intr? 4000.- for begge!! mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Seidl lager vel alt i Plast. Gjør de ikke det da? De Seidl delene jeg har hatt hånden på har ihverfall vært av Plast. Og jeg har laget en del kopier. Men prisen er vel ikke så gale for begge. Lykke til med salget :) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by Rolla_RS Seidl lager vel alt i Plast. Gjør de ikke det da? De Seidl delene jeg har hatt hånden på har ihverfall vært av Plast. Og jeg har laget en del kopier. Men prisen er vel ikke så gale for begge. Lykke til med salget :) seidl har ikke alltid laget ting i plast.samme med rieger.og når man kjøper opp et konkursbo/lager med litt eldre deler så er ofte ting i glassfiber fordi de er fra tiden de ikke brukte plast. jeg har hatt mye styling i plast,men foretrekker heller glassfiber hvis det er skikkelig laget med mykningsmiddel og hele pakka. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Det blir bare helt feil å skrive at du selger seidl fangere, når det er billige kopier. Glassfiberprodukter passer jo gjerne rimelig dårlig, og sprekker det så er det over og ut. Er det ikke du som har solgt e46 m3 fangere til e36 også ? Da vet du jo godt hva de er lagd av, da du importerer dem selv fra Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by diskey Det blir bare helt feil å skrive at du selger seidl fangere, når det er billige kopier. Glassfiberprodukter passer jo gjerne rimelig dårlig, og sprekker det så er det over og ut. Er det ikke du som har solgt e46 m3 fangere til e36 også ? Da vet du jo godt hva de er lagd av, da du importerer dem selv fra Tyskland. ???? disse er kjøpt nye i norge.skjønner ikke helt problemet deres.jeg har aldri sagt de er av glass fiber!!!!de er av svart plast og grunnet med plastprimer. og er glassfiber deler laget i en form som er eksakt kopi av org delen så passer det ikke dårlig så lenge den ikke blir tatt for fort ut av formen. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hei kan gi deg 3500 for begge delene... mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 jeg er intrisert, men har bare 3500 desv.... får jeg dem for det tar jeg dem på dagen....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 nope...nyprisen er 5000.- pr fanger og jeg har fått de grunnet i tillegg. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 3800.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by kas nope...nyprisen er 5000.- pr fanger og jeg har fått de grunnet i tillegg. mvh Begynner å fatte litt interesse for disse fangerne jeg også nå :D, men hvis de er kjøpt i Norge, fra hvilken forhandler kommer de fra og når kjøpte du dem? Ossen er det med montering? sitter det braketter på de eller henvisniger til hvor orginal braketter skal stå ? Kan du sende dem i posten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg