Gå til innhold

seidl frontfanger og bakfganger til e36

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det jeg har kjøpt fra seidl før har vært glassfiber og jeg mener da at seidl i utgangspunktet bommet mest på vinkelen på grillen da bilen ser kalvbeint ut med den grillen.

det er vel du som lurer deg selv tenker jeg;)

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Seidl lager vel alt i Plast. Gjør de ikke det da? De Seidl delene jeg har hatt hånden på har ihverfall vært av Plast. Og jeg har laget en del kopier. Men prisen er vel ikke så gale for begge. Lykke til med salget :)

seidl har ikke alltid laget ting i plast.samme med rieger.og når man kjøper opp et konkursbo/lager med litt eldre deler så er ofte ting i glassfiber fordi de er fra tiden de ikke brukte plast.

jeg har hatt mye styling i plast,men foretrekker heller glassfiber hvis det er skikkelig laget med mykningsmiddel og hele pakka.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare helt feil å skrive at du selger seidl fangere, når det er billige kopier.

Glassfiberprodukter passer jo gjerne rimelig dårlig, og sprekker det så er det over og ut.

Er det ikke du som har solgt e46 m3 fangere til e36 også ?

Da vet du jo godt hva de er lagd av, da du importerer dem selv fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by diskey

Det blir bare helt feil å skrive at du selger seidl fangere, når det er billige kopier.

Glassfiberprodukter passer jo gjerne rimelig dårlig, og sprekker det så er det over og ut.

Er det ikke du som har solgt e46 m3 fangere til e36 også ?

Da vet du jo godt hva de er lagd av, da du importerer dem selv fra Tyskland.

????

disse er kjøpt nye i norge.skjønner ikke helt problemet deres.jeg har aldri sagt de er av glass fiber!!!!de er av svart plast og grunnet med plastprimer.

og er glassfiber deler laget i en form som er eksakt kopi av org delen så passer det ikke dårlig så lenge den ikke blir tatt for fort ut av formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

nope...nyprisen er 5000.- pr fanger og jeg har fått de grunnet i tillegg.

mvh

Begynner å fatte litt interesse for disse fangerne jeg også nå :D,

men hvis de er kjøpt i Norge, fra hvilken forhandler kommer de fra og når kjøpte du dem?

Ossen er det med montering? sitter det braketter på de eller henvisniger til hvor orginal braketter skal stå ?

Kan du sende dem i posten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider