kas Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by diskey Begynner å fatte litt interesse for disse fangerne jeg også nå :D, men hvis de er kjøpt i Norge, fra hvilken forhandler kommer de fra og når kjøpte du dem? Ossen er det med montering? sitter det braketter på de eller henvisniger til hvor orginal braketter skal stå ? Kan du sende dem i posten ? det er bolt on fangere med braketter.sender i posten om nødvendig mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 oki... 4000 tar jeg det.... sender det i posten du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdaleeide@hotmail.com Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 vist seidl delene er orginal er det en JÆVLIG STYGG grønn farge på det!!!! :) Er det det...? har du solgt det...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by kas det er bolt on fangere med braketter.sender i posten om nødvendig mvh OK jeg tar dem for 4200 ta kontakt på diskey123@yahoo.no så fikser vi penger og levering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by kimdaleeide@hotmail.com vist seidl delene er orginal er det en JÆVLIG STYGG grønn farge på det!!!! :) Er det det...? har du solgt det...? disse var svarte når jeg fikk dem.de delene jeg har fått før var grønne,men i glassfiber og dårlige. fangerne blir solgt i dag tror jeg. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg