Gå til innhold

Skuffa!!!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

sente mail på en trans am som sto til salgs i AMCAR.. den sto til 19 500 kr.. tenkte med meg selv at det er stor mulighet for at det er noe som ikkestemmer med den.. derfor jeg maila fyren som skulle selge..

det han hadde til svar på alt var at AMCAR hadde drite seg ut.. 19 500 var ikke prisen...men km standen..

den egentlige prisen var ønsket på 450 000.. men han hadde fått inn et bud på 400 000.. litt dyrt for min del..

var for ny for min del oxo.. 99 mod..

men jeg sier igjen..

SKUFFA!!! anger2 anger2 anger2 :confused: :confused: :confused: :mad: :mad: :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det noe som la ut en Merc 190E til salgs for 500.- (nesten ny) i forbindelse med en skilsmisse. Siden den gang har jeg alltid ringt på annonser som ser feil ut i håp om å komme over et tilsvarende kupp.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Får a mye kult for 30-40K..

Denna kjøpte j for 25K.... attachment.php?postid=187366

å du salige...Hehe så forskjellig kan man være..Ikke NOE SOM HELST NEGATIVT:) asså,men det er rart hvor forskjellig smak man kan ha ang biler..For meg er det der noen av det styggeste jeg ser,syns f.eks en gammel 240 eller en golf1 ser bedre ut enn den der.Slike biler kunne jeg aldri i livet kjøpt!Igjen det er ikke for å si noe stygt om din bil på noen måte,bare hva jeg mener om den typen biler..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Får a mye kult for 30-40K..

Denna kjøpte j for 25K.... attachment.php?postid=187366

feit raggar bil det der da!! hehe.. sjekker jo gjennom både forumet og div andre nett steder etter bil da.. og div blader..

men det er faen ikke mange billige amcars ute azza!! må ha en jeg kan bruke sommer og vinter..

om du vet om en til en sum av 10-25k så si fra er du snill :)

er ikke så nøye på utsende..bare den går gjennom kontrollen uten så mye om og men..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som er litt kult:

Hvis en kompis, faren din e.l har bursdag, gjør følgende:

Legg inn bilen i avisa til dump-pris på den aktuelle dagen. Med hans nummer seff.

Da blir det garantert telefonstorm.....

Ex:

98 BMW 325

80,000km

Strøken

Mye utstyr

Selges billig grunnet (et eller annet)

Kun 59,000,-

Tlf: xx xx xx xx

Morro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Grunnet inntrufne omstendigheter er fin :D

Hadde en sånn en i lokalavisa her for en stund siden.. 97mod. Golf til 20.000,- grunnet inntrufne omstendigheter :D

Den ringte fattern på for meg! Var vist noen venninder av hu som hadde kødda. Men regna med at det kunne være bare på fleip før vi ringte. 98.mod Golf GL (stussa litt over GL). Heter vell ikke GL i golf 4 generajonen...

Kan vell ikke ha så veldige store forhåpninger når man ringer på sånne annonser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VR6

Den ringte fattern på for meg! Var vist noen venninder av hu som hadde kødda. Men regna med at det kunne være bare på fleip før vi ringte. 98.mod Golf GL (stussa litt over GL). Heter vell ikke GL i golf 4 generajonen...

Kan vell ikke ha så veldige store forhåpninger når man ringer på sånne annonser :D

Ringte på den jeg å, man kan jo aldri vite tongue.gif

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

feit raggar bil det der da!! hehe.. sjekker jo gjennom både forumet og div andre nett steder etter bil da.. og div blader..

men det er faen ikke mange billige amcars ute azza!! må ha en jeg kan bruke sommer og vinter..

om du vet om en til en sum av 10-25k så si fra er du snill :)

er ikke så nøye på utsende..bare den går gjennom kontrollen uten så mye om og men..hehe

den passer vel bedre på 1 april..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider