The cowboy Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 sente mail på en trans am som sto til salgs i AMCAR.. den sto til 19 500 kr.. tenkte med meg selv at det er stor mulighet for at det er noe som ikkestemmer med den.. derfor jeg maila fyren som skulle selge.. det han hadde til svar på alt var at AMCAR hadde drite seg ut.. 19 500 var ikke prisen...men km standen.. den egentlige prisen var ønsket på 450 000.. men han hadde fått inn et bud på 400 000.. litt dyrt for min del.. var for ny for min del oxo.. 99 mod.. men jeg sier igjen.. SKUFFA!!! anger2 anger2 anger2 :confused: :confused: :confused: :mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 noen bjeller burde kanskje ha ringt når du så den prisen på en -99 modell? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 sto ikke no modell på salgs annonsen.. derfor jeg maila.. hadde det stått 19 500 for en 99 mod trur jeg at jeg hadde maila bare for å sjekke den mentale tilstanden hans...hehe! tenkte meg det var en gammel sak med noe små plukk jeg.. evt at fyren var gal..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 For noen år siden var det noe som la ut en Merc 190E til salgs for 500.- (nesten ny) i forbindelse med en skilsmisse. Siden den gang har jeg alltid ringt på annonser som ser feil ut i håp om å komme over et tilsvarende kupp. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 smart.. ringer jo på de biligst jeg oxo.. men er bare det at det finnes AAAAALT for lite billige amcars :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by The cowboy smart.. ringer jo på de biligst jeg oxo.. men er bare det at det finnes AAAAALT for lite billige amcars :( Får a mye kult for 30-40K.. Denna kjøpte j for 25K.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Air 63 Får a mye kult for 30-40K.. Denna kjøpte j for 25K.... å du salige...Hehe så forskjellig kan man være..Ikke NOE SOM HELST NEGATIVT:) asså,men det er rart hvor forskjellig smak man kan ha ang biler..For meg er det der noen av det styggeste jeg ser,syns f.eks en gammel 240 eller en golf1 ser bedre ut enn den der.Slike biler kunne jeg aldri i livet kjøpt!Igjen det er ikke for å si noe stygt om din bil på noen måte,bare hva jeg mener om den typen biler..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Air 63 Får a mye kult for 30-40K.. Denna kjøpte j for 25K.... feit raggar bil det der da!! hehe.. sjekker jo gjennom både forumet og div andre nett steder etter bil da.. og div blader.. men det er faen ikke mange billige amcars ute azza!! må ha en jeg kan bruke sommer og vinter.. om du vet om en til en sum av 10-25k så si fra er du snill :) er ikke så nøye på utsende..bare den går gjennom kontrollen uten så mye om og men..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 En annen ting som er litt kult: Hvis en kompis, faren din e.l har bursdag, gjør følgende: Legg inn bilen i avisa til dump-pris på den aktuelle dagen. Med hans nummer seff. Da blir det garantert telefonstorm..... Ex: 98 BMW 325 80,000km Strøken Mye utstyr Selges billig grunnet (et eller annet) Kun 59,000,- Tlf: xx xx xx xx Morro!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Jonaldo Selges billig grunnet (et eller annet) Grunnet inntrufne omstendigheter er fin :D Hadde en sånn en i lokalavisa her for en stund siden.. 97mod. Golf til 20.000,- grunnet inntrufne omstendigheter :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by dalan Grunnet inntrufne omstendigheter er fin :D Hadde en sånn en i lokalavisa her for en stund siden.. 97mod. Golf til 20.000,- grunnet inntrufne omstendigheter :D Den ringte fattern på for meg! Var vist noen venninder av hu som hadde kødda. Men regna med at det kunne være bare på fleip før vi ringte. 98.mod Golf GL (stussa litt over GL). Heter vell ikke GL i golf 4 generajonen... Kan vell ikke ha så veldige store forhåpninger når man ringer på sånne annonser :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by VR6 Den ringte fattern på for meg! Var vist noen venninder av hu som hadde kødda. Men regna med at det kunne være bare på fleip før vi ringte. 98.mod Golf GL (stussa litt over GL). Heter vell ikke GL i golf 4 generajonen... Kan vell ikke ha så veldige store forhåpninger når man ringer på sånne annonser :D Ringte på den jeg å, man kan jo aldri vite Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by The cowboy feit raggar bil det der da!! hehe.. sjekker jo gjennom både forumet og div andre nett steder etter bil da.. og div blader.. men det er faen ikke mange billige amcars ute azza!! må ha en jeg kan bruke sommer og vinter.. om du vet om en til en sum av 10-25k så si fra er du snill :) er ikke så nøye på utsende..bare den går gjennom kontrollen uten så mye om og men..hehe den passer vel bedre på 1 april..:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by dalan grunnet inntrufne omstendigheter :D lyktestolpe som har funnet veien gjennom panseret og inn til torpedoveggen mener du? ;) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by Jonaldo Ex: 98 BMW 325 Jeg hadde nok begynnt å lure litt. Det finnes ikke BMW 325i 98 model, berre 323i ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg