Northern Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 min 97 2.0 lager en klikke\tape lyd under kjøring, lyden er kontinuerlig og jevn. Hastigheten på lyden varier etter hastigheten. Det høres ut som det ikke kommer fra motor da jeg kun hører lyden når jeg har vinduene oppe og lyden reflekteres fra vegger parkerte biler osv. Noen som vet hva dette kan være og hva jeg kan gjøre? Siter * 97' mondeo 2.0l ghia kombi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Har hørt den lyden på enkelte typer hjulkapsler..... Snodig men sant Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northern Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 er på alu felger, jeg syns det virker som det kommer fra dekkene men er ingen ting som ser ut til å sitte fast e.l Siter * 97' mondeo 2.0l ghia kombi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Du har ikke en skrue stående i dekket? Det hadde jeg å det "klikket" jo seff hver gang skruen traff asfalten... Da jeg tok den ut, for jo lufta åsså :S megapungtering! Men funket fint ganske lenge å kjøre sånn... hehe Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 jekk opp hjulet det klikker fra, snurr det rundt og hør om du hører noen ulyder. Mest sannsynlig er det hjullageret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg