dodge335 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 er det ein enkel metode å fjerne asfalt matter fra bilen?? sitter med varmlufts pistol og sparkel spade no... dette var ein helv*tes jobb! :op: Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Det er den enkle metoden! :D Eller få tak i tørris, legg på og bank dritten av etterpå. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 det var det eg var redd for :( jaja... bort må det :) Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Skal du ha vekk klisteret etterpå,mix opp 1 del white spirit og 2 deler rødsprit...og smør på. Vent 3 sek,og tørk vekk. Bruk maske,og/eller ha mye luft tilgjengelig... du blir helt stein av det. Men det løsner greit.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 det skal testes :) vurderer å bruke dette i golv og dører: TILBEHØR - Diverse tilbehør - Peak Off Noisekiller - Bilradiospesialisten Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hørte med kompisen som fant ut mixen,og han sa det bokstavelig rant av bilen hvis man brukte like deler rødsprit,whitespirit og tynner.. Han har strippa to biler med den mixen,og det ser ut som det aldri har vært matter i de.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.