Gå til innhold

Hvilken BTR burde eg bruke?

Ranger emnet


Volvo-164E

Anbefalte innlegg

Ja, har skrevet en del innlegg her og der men igrunnen aldri fått nåke konkret svar.

 

He per dags dato en Malpassi 1-1.4 Progressiv BTR. Slite da me for høgt bensintrykk? Fri rus er eg oppe i nermere 6 bar og bilen smeller og napper når eg kommer opp mot 1 bar ladetrykk. Og gir eg full gass i 3 gir vil den bynde å nappe en del.samt 4 og 5 gir..1 gir går den som den skal siden den ikkje fjusker..av og til tendens til små fjusk ved 5500 rpm i 2 gir..

Det beste er vell og kjøpe en slik Linær 1.1 eller progressiv 1-1.2?

He forresten prøvd og få kontakt med Misab.se uten lykke..

 

Kjøre med 15G turbo men skal bytte til 16T,3"lmm, Viking chip og chippet tennings hjerne osv. Ditte her 250hk sette i B230FK en min.

Hadde plana om å kjøre på rundt 1.3 i ladetrykk. Bruker bosch 044 pompe og 968 R dyse.

 

Har hørt det er best og kjøre uten chipp i tennings hjernen? når du bruker viking chippen?

 

Men ja...he forresten sett nåken kjøre med slik progressiv 1-1.4 og funker fjell og andre bruker linær osv.

 

Takker for alle svar..

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår