Golf2 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Radiatoren min har fått en liten sprekk ved innfestingen av den øverste vannslangen. Dette er plasstikk så jeg lurer på om det finns noe vidundermiddel for å tette denne. Lim, stålplast eller noe slikt. Dette er på en golf 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Viss sprekken er der jeg tror den er.. kan det bli litt tricky.. Helt inntil radiatorn? rundt slange stussen? akkurat der i skøyten.. håper det ikke er der.. for det kan bli tungt å få ordentlig tett.. etter min erfaring.. Kommer og ann på hvor stor sprekken er osv.. vulketeip er jo ganske bra for og holde elektronisk utstyr utenfor fokt skader.. men, vet ikke hvor bra dette er under trykk.. :D ellers.. min var heldigvis av metal.. så jeg loddet bare min med bra loddetinn og den var gulle god etter det. dvs. på min gammle Opel Monza 3.0i Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Min radiator har hull samme plassen (hvis det er den plassen jeg tror det er :P) Koster nesten ingentig for en høgger radiator - ikke mer en 150 spenn mer enn du betaler for tetningsmiddel / gaffateip eller alle merkelige måter du skulle prøve å tette hullet på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 "plassveising" bruk en loddebolt og rot litt i sprekken med den, koster jo bare litt arbeid....... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Har tenkt litt på loddebolt jeg også. Hva om jeg prøver dette og legger på et lag med aralditt (usikker på skrivemåte) utenpå???? Tåler aralditten såpass til varme mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg