Gå til innhold

Xenon pærer fra Ebay; riktige?

Ranger emnet

Audiburner

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, vet ikke 100% sikkert om jeg skal montere xenon allikevel. Dersom det blir kontroll, så må jeg fjerne hele settet. Og det er jo utrolig kjipt. Tror nok ikke jeg tørr ta den sjansen...

Men hvis jeg skal gå for xenon-look pærer. Hvilke H7 pærer lyser mest blått? Blue vision?

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke spesiellt mye stress å fjærne 2 ballaster (evt 4 som jeg har) og et par ledninger. Når jeg var på biltilsynet fikk jeg anmerkning på xenon. jeg bare dro ut xenonpærene la de bak lyktehusene (fullt synlig) satt inn std. pærer og viste på nytt. Han gadd ikke sjekke om jeg hadde fjærnet noenting, bare så at lysene så gule ut. Og btw så stod xenonsettet på samme måte på eu kontroll, og de sa heller ingen ting. =)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men legg ut bilder i kveld av hvordan det ble. Ønsker jo som sagt mest mulig blått lys, så da vil vel 8000K være mest aktuelt? Må jeg kjøpe 2 ballaster da? En for nær og en for fjern?

Jeg har 6000k på min, syns det er bra, men blått må du nok opp på 8000k... Skal prøve på å få lagt ut i kveld ja;) du må nok ha to ballaster da ja.... Kjøp slim-kit! Jeg har to vanlige ballaster på hver lykt, går det og... Har fortsatt ikke sett noen hvor du kan han to på en....

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider