Hassa Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Hei =) Kom over denne saken herHun stjal 50 millioner fra sjefene sine - Kjendis.no på dagbladet.no nå, og kunne ikke annet enn å le av det som står omtrent nederst på siden. Bilpark "I det hun ble oppdaget hadde hun allerede overført omlag 20 millioner til Kypros og eide en stadig voksende bilpark, bestående av luksuskjøretøyer som en Saab convertible, en Chrysler Grand Voyager og en Volkswagen Golf." Noen som kan se 3 feil? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Hei =) Kom over denne saken herHun stjal 50 millioner fra sjefene sine - Kjendis.no på dagbladet.no nå, og kunne ikke annet enn å le av det som står omtrent nederst på siden. Bilpark "I det hun ble oppdaget hadde hun allerede overført omlag 20 millioner til Kypros og eide en stadig voksende bilpark, bestående av luksuskjøretøyer som en Saab convertible, en Chrysler Grand Voyager og en Volkswagen Golf." Noen som kan se 3 feil? Ja jeg ser 3 feil. Det skal være mellomrom mellom saken her og hun i første linje under hei. Den andre feilen er at det skal være "å" i stedet for "og". Den tredje feilen er vel at det heter Saab cabriolet, ikke convertible. ;) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ja jeg ser 3 feil. Det skal være mellomrom mellom saken her og hun i første linje under hei. Den andre feilen er at det skal være "å" i stedet for "og". Den tredje feilen er vel at det heter Saab cabriolet, ikke convertible. ;) LOL! Rettskriving ække enklet.:bok: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 For en latterli sak! haha! Hvis dagbladet har rett så har 120% av Norges befolkning luksusbiler;) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Du kom i forveien! Lo godt når jeg leste det når jeg så artikkelen! :) Er tøft at vi har 2 luksusbiler i familien da gitt :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Lommerusk for noen, luksus for andre :D Skulle gjerne hatt en Saab cabriolet (9-3 aero) jeg :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg