Dataprob Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Utrolig hvor lett en 22mm MDF kasse på 114 liter flyr over garasjen når man blir sint. Så nå skal jeg kjøpe en ferdig bygd kasse. Hvor får man kjøpt slike? hver sub skal ha 56 Liter@porta Legger ved bilde jeg. slik som denne. bare med skillevegg Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Dag-Johansen lager kasser bare send han en PM Bor ca i Horten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Kan jo også høre med bilradiospesialisten? Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hehe, hvorfor vil du ha den helt firkantet?? er vel mye bedre å skrå veggen som skal inn mot setet, slik at du sparer MASSE plass?? Det er sikkert mange som kan lage kasse til deg. Kunne laget en formsydd kasse til deg jeg, men da må du kjøre et stykke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg