Sandmo Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 End of discussion;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Nå er sommerfelgene på! Fornøyd:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Det gjorde fornuften min også, så gikk for 19" ;) Hehe, sånn liker vi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Sendte deg PM før jeg leste ferdig tråden. Så den er bare å slette;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Sendte deg PM før jeg leste ferdig tråden. Så den er bare å slette;) Så det:P Og sletta!:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ble bra det der corsaa ;) Men har panseret ditt fått seg en støyt? Ser ut som at høyre hjørne (sett forfra) er bøyd opp litt :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ble bra det der corsaa ;) Men har panseret ditt fått seg en støyt? Ser ut som at høyre hjørne (sett forfra) er bøyd opp litt :S Vet, ser ut som det er en glippe der, men det er det heldigvis ikke:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Vet, ser ut som det er en glippe der, men det er det heldigvis ikke:D Ah, bare bildet som lyver da. Det er braaa :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ja, heldigvis;) Xenon kom fra Hong Kong i dag forresten:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hehe, sånn liker vi! ;) Apropos; beste og billigste justerbare? Noen ideer... beklager OT, er bare så lat ... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg