Orjuz Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 siden det er plussgrader ute nå så tok jeg en vask av bilen spylte utvendig som normalt og så tenkte jeg å ta en motor vask. dusja motorn med litt avfetting og spylte med høytrykkspyler på ca 1.5 meters avstand. når jeg da skal flytte bilen så startern ikke. har hatt dette problemet før med at jeg ble stående i vaskehallen på statoil og ble nødt til å trille den ut derfra for så å vente til den ble tørr og så fikk jeg start på den etter ca 30 min. har ikke noe start problemer ellers og i vinter starta den alltid. så jeg lurer på om noen her har hatt samme problem og funnet ut hva det var. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 vann i fordelerlokk Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 jaha skjønte vel at det var no der pga den ikke tenner. men er det en pakning der som ikke er tett da ellerno? mulig å fikse det på en lur måte? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohazard Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 jaha skjønte vel at det var no der pga den ikke tenner. men er det en pakning der som ikke er tett da ellerno?mulig å fikse det på en lur måte? Kanskje en ide å få skrudd av og tørka tenningsdelan dine. evt vent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Fordelerlokkene på 740 er tragisk. Har hatt problemer med alle 740ene jeg har hatt hvis jeg f.eks har vært på langtur.. Må ut hver 2 mil å spraye 5 56 på lokket.. Fullt av fukt :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 bygge om til 240 fordeler:volvsmile Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 eller bare fordelerløst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kodal Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 pleier å skje no med ledinger/slanger etter motorvask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Fordelerlokkene på 740 er tragisk. Har hatt problemer med alle 740ene jeg har hatt hvis jeg f.eks har vært på langtur.. Må ut hver 2 mil å spraye 5 56 på lokket.. Fullt av fukt :P He he slitsomt, sånn skal det ikke være, da må det jo være noe annet feil. Aldi hatt noe problemer med det. Men til deg trådstarter, tre en plastpose rundt fordeleren neste gang, så slpper du det igjen. Er jo fare for start vansker ved motorvask på de fleste gamle biler. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg