Gå til innhold

Verdi på 88mod 900 16v turbo?

Ranger emnet

JensP

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å si en ca verdi på denne bilen?

Er som skrevet en 88mod saab 900 16v turbo, har gått 150000km.

Jeg vet ikke så mye om bilen, kjørte den bare hjem før vinteren og har stått siden, den gikk ihvertfall greit uten noen ulyder eller noe da.

Er endel rust her og der men tror gulvet skal være fint, den er ihvertfall eu godkjent for et år siden eller noe.

Fin i interiør, grå\blå seter.

4 el vinduer og sentralås

Håper noen kan si hva sånn ca dette er verdt, jeg har ikke peiling på saab, men så har jeg sagt til en som egentlig bare er ute etter motoren at han kan få kjøpe bilen så jeg må finne en pris på den.

img0037ao3.th.jpg

img0038cj9.th.jpg

img0045mf1.th.jpg

img0044jn5.th.jpg

img0042nb4.th.jpg

img0041xz4.th.jpg

-Lada 1600 -Bmw E36 325i

-Kadett c 1600 -Fiat 850

-Saab 900 turbo -Nissan sunny 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo lov å prøve seg litt frem!! men motorn e jo ikke gått noe!! hadde den stått nermere skulle jeg kjøpt den!! :P men du burde få mer en 5000,- syns nu æ!! fikk nu nåkka sånn før en saab 9000 me masse feil å motor som ikke starta å hadde gått2-3ganga mer!! så bare å prøve dæ fram litt på pris!! mye bila som selges så vanskeli å si!

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takker for svar, da har jeg ihvertfall noe å gå ut ifra... :)

Jeg byttet til meg bilen i en golf skjønner du så jeg har ikke peiling på hvor mye den er verdt, han som hadde den før meg sa han hadde gitt 11000kr for den, men jeg vet ikke... :|

-Lada 1600 -Bmw E36 325i

-Kadett c 1600 -Fiat 850

-Saab 900 turbo -Nissan sunny 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider