Bambozle Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Hei! Lurte på, en kompis skal sende 4 stk senkefjærer til meg fra oslo til trondheim hva er den billigste måten og få sendt dette på ? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 er jo en mulighet å sende dem med posten da..evt i to pakker.blir jo ikke store pakkene eller veier ikke mye heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 er jo en mulighet å sende dem med posten da..evt i to pakker.blir jo ikke store pakkene eller veier ikke mye heller.. hvorfor sende i 2 pakker da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 dersom det skulle bli tyngre enn 35kg; mot all formodning..men sier det slik så bombozle ser muligheten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 4 fjærer er jo ikke i nærheten av 35kg engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 4 fjærer er jo ikke i nærheten av 35kg engang du store min tid..har du menstrasjon....? det er ikke alle som er vant med å sende deler over posten..derfor sier jeg til trådstarter at det går an å sende over to pakker..trenger nødvendigvis ikke være de fjærene han skal sende nå..men derimot kan han sende felger og slikt som blir tyngre over to pakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 du store min tid..har du menstrasjon....?det er ikke alle som er vant med å sende deler over posten..derfor sier jeg til trådstarter at det går an å sende over to pakker..trenger nødvendigvis ikke være de fjærene han skal sende nå..men derimot kan han sende felger og slikt som blir tyngre over to pakker. han skriver jo hva han skal sende!! lærte du ikke alle bokstavene på skolen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Posten , Norgespkken er best : Kjøp Kan kjøpes på Posten Norge, alle våre postkontor, Bedriftssenter, Post i Butikk og landpostbud. Sporing Inkludert i prisen er muligheten for spore Norgespakken på Posten Norge ved hjelp av sendingens nummer. Erstatning Erstatning inntil kr.10 000,- ved skade eller tap. Pristillegg til Svalbard Alle pakkeprodukter til og fra Svalbard får et pristillegg pr. kolli. Les mer Pristillegg for spesialgods Pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm, pakker uten ytre emballasje og pakker i rulleform får et spesialgodstillegg. Les mer Mål og vekt Maks vekt: 35 kg pr kolli Maks lengde: 240 cm Maks lengde pluss omkrets: 360 cm Minimumsmål: 23x13x1 cm Merking Standard adressekort. Kvittering Avsender mottar kvittering for innlevert pakke. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 han skriver jo hva han skal sende!! lærte du ikke alle bokstavene på skolen? jo.lærte alle bokstaver på skolen.. trådstarter har sikkert ikke noe imot litt ekstra informasjon utover det han spør om heller. men nå har man jo sporet helt av fra tråden her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hei hei igjen å takk for svar =) takk for info at jeg kan sende i 2 pakker :p hehe =D jeg bare tenkte at fjærene veide litt mer enn 35 kg... :p moren min sender det igjennom smartpakken til posten .. den største så og si.. :D hehe .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hei hei igjen å takk for svar =) takk for info at jeg kan sende i 2 pakker :p hehe =D jeg bare tenkte at fjærene veide litt mer enn 35 kg... :p moren min sender det igjennom smartpakken til posten .. den største så og si.. :D hehe .. versgod for tipset ja.bra det løste seg.men det var bare såvidt at jeg fik lov av den prektige tord ivel her inn til å gi deg infoen om dette..hehe..men iallefall bra det løste seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg