Gå til innhold

Sende bildeler

Ranger emnet

Bambozle

Anbefalte innlegg

4 fjærer er jo ikke i nærheten av 35kg engang

du store min tid..har du menstrasjon....?

det er ikke alle som er vant med å sende deler over posten..derfor sier jeg til trådstarter at det går an å sende over to pakker..trenger nødvendigvis ikke være de fjærene han skal sende nå..men derimot kan han sende felger og slikt som blir tyngre over to pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du store min tid..har du menstrasjon....?

det er ikke alle som er vant med å sende deler over posten..derfor sier jeg til trådstarter at det går an å sende over to pakker..trenger nødvendigvis ikke være de fjærene han skal sende nå..men derimot kan han sende felger og slikt som blir tyngre over to pakker.

han skriver jo hva han skal sende!!

lærte du ikke alle bokstavene på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten , Norgespkken er best :

Kjøp

Kan kjøpes på Posten Norge, alle våre postkontor, Bedriftssenter, Post i Butikk og landpostbud.

Sporing

Inkludert i prisen er muligheten for spore Norgespakken på Posten Norge ved hjelp av sendingens nummer.

Erstatning

Erstatning inntil kr.10 000,- ved skade eller tap.

Pristillegg til Svalbard

Alle pakkeprodukter til og fra Svalbard får et pristillegg pr. kolli.

Les mer

Pristillegg for spesialgods

Pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm, pakker uten ytre emballasje og pakker i rulleform får et spesialgodstillegg.

Les mer

Mål og vekt

Maks vekt: 35 kg pr kolli

Maks lengde: 240 cm

Maks lengde pluss omkrets: 360 cm

Minimumsmål: 23x13x1 cm

Merking

Standard adressekort.

Kvittering

Avsender mottar kvittering for innlevert pakke.

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei igjen å takk for svar =)

takk for info at jeg kan sende i 2 pakker :p hehe =D

jeg bare tenkte at fjærene veide litt mer enn 35 kg... :p

moren min sender det igjennom smartpakken til posten .. den største så og si.. :D

hehe ..

versgod for tipset ja.bra det løste seg.men det var bare såvidt at jeg fik lov av den prektige tord ivel her inn til å gi deg infoen om dette..hehe..men iallefall bra det løste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider