Gå til innhold

Ang. Dekk Online?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Denne siden er jo latterlig billig på dekk, så jeg bestilte selvfølgelig mine nye dekk der:)

Det gjorde en kompis og, og han la om i dag.. Han kjøpte noe continentaldekk, som var av samme type som han hadde fra før.

Disse nye dekka var forskjellige nummer på, selv om det var samme type og det han kjøpte på Dekk Online var også produsert i ett annet land (kina)..

Han som la om til kompisen min hadde sagt at disse dekka var falske.. Noen som vet noe om dette, eller har erfaringer med dekkonline??

Prisene er jo fantastiske og utvalget stort, så jeg liker siden godt:) Her er link: Allt du behver nr det gller dck och flgar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fire Marangoni Zeta Linea 195/50-15 fra dem, og fikk dekkene til avtalt tid og pris. Jeg har hørt om andre som har måttet vente lenger, men det meste jeg har hørt har vært positivt. Misfornøyde kunder har uansett alle foretak, store som små.

Ang. beskyldningene om "Kina-kopier" ville jeg lagt dem bak øret, men samtidig vært obs på hvor beskyldningene kom fra. De fleste dekkforhandlere i Norge anser sannsynligvis Dekkonline som en konkurrent, og overraskende mange synes det er helt ok å snakke dritt om konkurrentene dersom de kan tjene på det selv. Det er selvsagt mulig Dekkonline selger enkelte "Kina-kopier", eller at de er dekkbransjens svar på Sharif, Megabillig e.l., men det har jeg overhodet ingen forutsetninger for å si noe verken for eller mot :)

Kanskje ikke det mest informative innlegget, men som med alt annet kan det være lurt å ikke ta alt for god fisk. Noe du tydeligvis ikke har gjort, ettersom du spurte her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dekka kommet, i lag med en lappe der det står ufortollet gods på:) Hvordan funker dette på dekkonline, er det tollpost som skal avregne tollen eller har dekkonline avtale om at de ikke skal det??

Uansett det jeg vil frem til, er det vits i og tolle de eller kan jeg bare sette på dekka, kjøre og vær glad??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dekka kommet, i lag med en lappe der det står ufortollet gods på:) Hvordan funker dette på dekkonline, er det tollpost som skal avregne tollen eller har dekkonline avtale om at de ikke skal det??

Uansett det jeg vil frem til, er det vits i og tolle de eller kan jeg bare sette på dekka, kjøre og vær glad??

Sett på dekka og kjør!

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider