Gå til innhold

Neste generasjon Toyota Supra og Mazda RX-7

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

Blant oss japse fæns er det mange som lurer på hvordan disse bilene vil bli i neste utgave.

Vi har jo sett hint om hvordan neste Skyline GT-R blir.

Men ikke Supra og RX-7

Ryktene om Supra er omtrent samme som Skyline, V8 (turbo?) og over 400hk fra fabrikk.

Det sies om neste Supra at den kanskje ikke får turbo motor men rein V8 sugemotor, noe som kanskje vil sette en stopper for alle topp trimmede Supra'r.

Skyline ryktes å få en twin turbo V8 noen som jo ødelegger tradisjonene men øker potensialet :)

Når det gjelder 4generasjon Mazda RX-7 er det lite som blir sagt.

Mazda kommer med nye Renesis wankel motoren i RX-8 nå, og denne motoren oser jo av potensial, 250hk uten overladning i RX-8 på en 2rotor 1.3liter.

Et bilde av RX-7 og Supra (data)tegninger:

post-112-13804850288356_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes de nye bilene blir litt stygge jeg .. :(

de eldre supraene 98 -> er digge ! men de tradisonelle Skyline R34 er diggest !!

men den nye Rx7 og nye supraen blir litt for "futuristiske" for min smak...

men dette er kansje noe som endre seg... enten om det er min smak eller bilens design.... vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg syntes de nye bilene blir litt stygge jeg .. :(

de eldre supraene 98 -> er digge ! men de tradisonelle Skyline R34 er diggest !!

men den nye Rx7 og nye supraen blir litt for "futuristiske" for min smak...

men dette er kansje noe som endre seg... enten om det er min smak eller bilens design.... vi får se.

Husk at dette bare er tegninger, de finnes ikke og kommer neppe til å se veien.

RX-7 tegningen er ikke Mazda som har laget en gang.

Etter ryktene skal vi se neste RX-7 og Supra i 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Mazda har vel sluttet å lage RX7 (?) Så det blir vel ikke noen nye generasjoner med den, om jeg ikke tar alt for feil (??)

Der tar du nok feil ja... De har bare sluttet å produsere RX-7 FD (92-2002)(92-96 i US og Europa)

De sier det skal komme en 4generasjon RX-7, men vi kan jo ikke være 100% sikre før den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "nye" Supran ser jo voldtatt ut, både foran og bak :mad:

Den nye Skyline`n likte jeg heller ikke...snufs...men den røde RX7`en var feit, det er bare synd det ikke er en offisiell tegning.

Jeg skal hvertfall følge spent med!

Syns forsåvidt alle biler ser altfor futuristiske ut nå, det er kjipt. Mye stygt. MYE.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider