Gå til innhold

Litt octavia pooooorno

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

Noen som er i tvil hvilken styling som skal på min bil om jeg skal ha octavia igjen?

mail fra noen i ungarn som skaffer WRC stylingen.ORIGINAL ikke milotec søppel

Hi,

the wheel arches are original complete new, the smoller one for tarmac costs 200 EUR / piece, the bigger one for gravel costs 300 EUR / piece. The rear wheel arches are wider.

The front bumper costs 400 EUR and the rear bumper costs 400 EUR. The delivery cost is extra.

Regards,

Jozsef

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en haug bilder av WRC vinge på et engelsk skodaforum jeg er på. men kommer ikke inn der hjemme. må vente til jeg er en liten tur på jobben igjen.

men kan skrive under på at den ser IKKE for stor ut på RS.. den ser brutal ut...

desverre er the real deal noe dyr... finnes mange rimelige kopier. men de er sjeldent spessielt brae kopier. så det blir bare seenses harry ut..

Sendt mail på 2 RS er i dag. 1 gul i tsjekkia å en rød en i ungarn. begge under 4000 euro.. hehe. det syke er at avgiftene ved import er over det dobbelte.

er ikke tvil om hvlke deler som blir med meg opp igjen.

han jeg har kontakt med i tsjekkia viste tilogmed om en som kunne trekke om setene til sort helskinn billig også:D

tenker jeg går for full WRC look. isåfall. da WRC frondten er 10 ganger råere. å salget av originalfangeren nesten dekker det opp, hehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider