Gå til innhold

Grom Intercooler billig også

Ranger emnet


cosworth87

Anbefalte innlegg

Pro Alloy Ltd - The UK's Number One for Alloy Racing Tanks, Radiators & Intercoolers...

 

Pro Alloy går vel for å vere blandt de bedre på markedet.

hvorfor har ingen tenkt på denne? tenk så digg å slippe å ha stygge slanger å før som stikker utenfor fangeren osv...

PRODPIC-333.jpg

Her har de også som sikkert de mer oppegående av dere ser selv. husket adapteret til lufttempsensoren.. noe så si ALLE de som lager billig E-bay graps har glemt.

 

så vel ikke så gale ut dette??

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

3 ting som gjør at jeg heller ville valgt pro alloy sin..

 

1 den bruker tilnermet lik original rørgang. altså passformen blir fin å det blir seendes originalt ut under panseret.

 

2 alle vet at varm luft stiger. så med å ha innløp nede å utløp oppe vil hele cooleren bli brukt under nedkjølingen... den neuspeenden til felles med nesten alle andre ettermerkedsfrondtmonterte ICer, har inn og utløp nede. så halve cooleren blir ikke ordentlig utnyttet.(noe pro alloy som utvikter mye til motorsport osv har tenkt på. men som ikke alle gutterommet"tuning" har tenkt på.) se på Feks IC en til klypen.. inn nede å ut oppe...

 

3 Den er BILLIGERE. å holder bevist til 450 hester

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neuspeeden minner også misstenkelig mye om kinacooleren en kompis kjøpte til golf 4 gti en sin.... Dårligere passform skal du lete lenge etter. helt tragisk.

trykkrøra stikker forran fangeren å ser ikke engang ut til å vere beregnet på den bilen. det ser også ut som de har glemt at de bilene der knapt vil bevege seg uten den sensoren de har glemt å lage monteringshull til... noe proalloy som har opptil flere annsatte som scoorer over 70 på IQ testene har tenkt på

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forge har sjeldent vert best i tester når det gjelder cosworth vertfall. og sist jeg så forge til golf 4 mener jeg å huske at den også hadde inn----->utløp nede. så altså det er et just show and some go produkt. skal se stort å fett ut bak fangeren å gjør kjølejobben noe bedre en original. er jo ikke så vanskelig å gjøre en bedre jobb en originalt da så forbedring kan jo ALLE skryte av.... men jeg har trua på at pro alloy er de eneste som legger resurser i å få et produkt som gjør jobben sin også. det at det er utviklet sammen emd en av UKs største på vag tuning er vel ikke negativt det heller?

 

jeg selv ville heller gått for IHI satsen til jabbasport

for eksempel å kompansere for småe dyser med å verbelaste bensinsystemet extra mye med økt bensintrykk virker i mine øyne ikke spessielt proft.

 

da høyt bensintrykk vil legge så stort trykk på fjæra i dysene at de ikke klarer lukke helt. noe som vil gi ukontrolert bensininnsprøytning. JALLAH

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg selv ville heller gått for IHI satsen til jabbasport

for eksempel å kompansere for småe dyser med å verbelaste bensinsystemet extra mye med økt bensintrykk virker i mine øyne ikke spessielt proft.

 

da høyt bensintrykk vil legge så stort trykk på fjæra i dysene at de ikke klarer lukke helt. noe som vil gi ukontrolert bensininnsprøytning. JALLAH

 

IHI turboene som Jabba selger, er dog ikke like holdbare som feks Garret sin GT serie.

 

Er helt ening med deg når det gjelder dyser. Det er dessuten lettere å mappe større dyser på normalt trykk enn mindre dyser med høyere trykk. Selv når de i effektiv størrelse er like. Dessuten sier Bosch at dysene generelt ikke tåler totalt trykk på over 5 bar. Enkelte tunere bruker jo til og med 5 bar fpr, får jo da lett 6,2-6,3 bar totalt trykk.

 

Skulle jeg ha hatt større turbo på 1,8T hadde jeg spart opp til jeg hadde råd til GT3071. Er jo ikke så mye dyrere, blir jo litt jobb med råder osv..... men det er det verdt.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg selv ville heller gått for IHI satsen til jabbasport

for eksempel å kompansere for småe dyser med å verbelaste bensinsystemet extra mye med økt bensintrykk virker i mine øyne ikke spessielt proft.

 

da høyt bensintrykk vil legge så stort trykk på fjæra i dysene at de ikke klarer lukke helt. noe som vil gi ukontrolert bensininnsprøytning. JALLAH"

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår