Sandmo Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Haha:) vi er av det værste jo! VG Nett - Bil og motor: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hehe trengte ikke lese der for å vite det:D:P:D men vi(jeg i allefall) kjører selvfølgelig uten å sette andre eller meg i fare også:) har for fin bil til å ødelegge den:D Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Yeah! :D Det er så sant å, værste av alt :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Er det så utrolig vanskelig å forstå at noen er mer glad i bil enn andre? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Nei:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 skjønner godt at vi er så glade i bilene våre og kjører litt hardt jeg :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 For noen er det tydeligvis veldig vanskelig... "Hei, jeg heter Bjørn og liker bil" Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg