CorsaNova Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Er det mulig... http://http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12820106&sid=xz2cabbYJkc706556&WT.svl=Link Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hehe.... Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Faktisk et ganske så fint tilbud det der. Du får både dekaler, helårsdekk og nye puter til spisestuestolene til en fin penge! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Og piknikkbord.. Overraskende at han ikke skulle ha gull og grønne skoger for den, egentlig. Sånne traller pleier å koste tre ganger mer enn listepris. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Er det bare meg eller må den bilen gå noe j..... fort i revers siden han har spoileren bakfram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Det er nok ikke bare deg:P Han har sett litt mye på 2fast2furious for å si det sånn! Ekke normalt å rygge på den måten, samma hvilken vei spoilern er! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 motoren var iallefall GRYM! satan for en race car..! hvorfor nøle folkens? :o Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Den var rimelig harry ;P Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 jeg griner!! ærlig talt noe så stygt :S jeg ler ekstra da spoilern faen meg er satt feil vei og greier haha !!! blir denna solgt da synes jeg virkelig synd på den nye eieren haha ! hvis han ikke fiksern til tysker stuck da:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Detta var flaut gitt haha..åpenbart at han er tamilsk ved å se på navnet og tigeren på bakruta..huff. :( Men bilen er jo nyttig på et vis, om du skulle glemme nødnummeret for både ambulansen og brannvesenet har jo han hooka opp nødummerene på hver av sidespeilene, ikke dårlig! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 heh .... håpet på å se i hvertfall en Vr6 ,,, men men stakkar bil Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 hahaha.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 haaha!!d der d jævligste jeg har sett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hmm, muligens den styggeste golf 3 jeg har sett, men orginale biler er jo kjempestygge.... :uhhmmwhat?: Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompen Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 huff. Er det mulig å ødelegge en golf slik?!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg