Gå til innhold

BMW-eiere elsker å kjøre forbi

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Og dette må man skrive om i VG? Neste gang avslører vel VG at vann er ganske vått.

Antageligvis. Motor har forresten i samme utgave forklart oss at piggfri vinterdekk er dårligere på sommerføre enn gode sommerdekk. Hvor mange rakettforskere trengte de for å løse denne gåten, tro?

Forresten, to ting i artikkelen.. Ene er bileiere som finner bilkjøring en stor glede. Chrysler på topp? Da tror jeg ikke det er vestlandssvinger de liker. Og Ford ligger jo langt under gjennomsnitt. Moderne Forder er veldig morsomme å kjøre; jeg har en følelse av at de ikke utnytter bilen til det fulle.

Og, sist men ikke minst, UP-sjefen bringer opp endel argumenter på hvorfor kvinner er bedre enn menn i trafikken. Jeg likte det siste:

– Når kvinner blir tatt, er de ofte ikke klar over farten. Det er ikke et bevisst valg.

De er altså gode sjåfører fordi de ikke er klar over sin egen fart?? Great :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG Nett - Bil og motor:

Hehe, måtte le litt når jeg leste artikkelen :p

Typisk VG å ikke ta med hele artikkelen.

Men det skulle jo bare mangle, siden UP faktisk skryter av disse BMW forbikjørerene...

Selv om sjåførene av disse merkene tråkker fortest på gassen, understreker Humlegård at det nettopp er disse sjåførene som oftest er de beste sjåførene.

– De som kjører disse bilmerkene, er oftest menn i 40 til 50 årene. De har lang erfaring bak rattet og kjører mye bil. Selv om de kjører offensivt, er ofte flinke sjåfører, konkluderer UP-sjefen.

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel igjen hos de fleste som har stor motor at de liker å kjøre forbi.

Jeg liker å kjøre forbi med 325en, men med 520en kjører jeg forbi en gang per skuddår.

Huff, disse bmw-eierne altså. :D Syns det er gøy når 316-320 skal forbi den trege Volvoen jeg! :hellothere:

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider