Gå til innhold

Mk1 GTI selges hbo 6000,-

Ranger emnet

Vantage

Anbefalte innlegg

nei, har akkurat tømt den.... men er max 2mb på hotmail, har 1.85 mb ledig nå. sjekk størrelsen og ikke send mer enn 1mb om gangen.

stream_thumbnail.php?bid=8025041&dx=141&dy=113

Har dessverre ingen bilder og har ikke digi-kamera....

men ser sånn ut som den over, nye typen

min er hvit da

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, jeg jobber i ukedagene fra 8-16, kunne eventuelt tatt det en kveld om det er mulig for deg eller i en helg. har dessverre ikke tid nå i helga..

Fikk bildene, så helt greit ut det

Har du litt info om bilen da? hva er byttet, hva er dårlig osv?

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjører og dempere bør byttes. Alt av innsprøytning er nytt, girkasse og clutch er bra. Ekstra topp er ok. nye dyser. Nyere radiator. klosser og skiver burde byttes i nær fremtid, men bremsene funker greit. ellers tror jeg ikke det er noe mer.. bilen er hel og grei, og som sagt eu-godkjent i mars i år. morsomt skiltnr. :D vekker oppsikt gjør den.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nå får du bestemme deg.. jeg har sagt at det er greit at vi bytter jeg.. er turboen i bra stand forresten? ikke noen skrapelyder o.l? har nettopp hatt turbohavari på den ene golfen, og det kom på 9000kr for ny turbo.

for meg passer det hver dag.. neste helg f.eks? fredag ettermiddag el. no?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki da, kan vel gjøre det da. du kunne sett på den neste helg?

Turboen er fin den, ingen unødig slakk

Lader 0.7bar , er visst det de skal gjøre.

Bilen går faktisk utrolig bra, aldri blitt så overraska over en motor før, så den er ingen sinke heller

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sier vi neste helg, men hva med golfen? skal du komme og hente den? jeg har nemlig ikke noen mulighet for å få den med innover tror jeg.. send en veibeskrivelse imail til meg a.. så jeg veit hvor jeg skal.. hehe..

glemte forresten å si at det er ganske nytt dieselbatteri på golfen.. 63amp/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg har 180-200hk i min mk1'r nå, og den skulle jeg virkelig ønske hadde firehjulstrekk.. jeg har ikke tall på hvor mange par fordekk jeg bruker pr sommer, selv om jeg prøver å kjøre pent.. første uka jeg hadde bilen etter den var innkjørt sleit jeg ut 6par fordekk.. uten å burne.. og lommeboka mi er ikke tjukk akkurat..

har en 16v motor med 160hk jeg skulle ha nedi den, men så tenkte jeg at på vinteren funker ikke det alikevel, jeg hadde nok problemer med forrige vinter med 112hk, så.. jeg satt den i mk2'rn istedet. veit ikke om noen som har to dobble 45mm weber gassere vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke om noen gassere...

Hvordan gikk det med 1.5mm planing? ble ikke ventilflyt da?

1.5mm er jo ganske mye da, teoretisk 7.7ccm mindre forbrenningsrom, blir høøøøøy komp det.... ;)

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider