Gå til innhold

Mk1 GTI selges hbo 6000,-

Ranger emnet

Vantage

Anbefalte innlegg

den spant helt vilt på 3.gir, og hadde absolutt ingen problemer med å starte m/dieselbatteriet iallefall. Bilen var helt original for resten, men det gjorde mye. Fikk ikke ventilflyt heller, det hele endte antagelig i at toppakningen ikke klarte kompen. At det skulle gjøre så mye hadde jeg aldri trodd. Søstra til dama har en Mazda 323f 1,8 16v med 130hk, og den står parkert iforhold. enda den veier ikke mye mer. så jeg tipper den hadde rundt 125-120hk. Kjørte fra en kamerat med BMW 325ix(171hk 4x4). Han påstod han ikke hadde sjans til å holde følge, så den gikk greit.. hadde jeg ikke hatt behov for større bil, og hatt en mk1'er til m/ enda større motor, så skulle jeg faen meg beholdt den.

uansett.. bilen har potensiale.. har forresten spillt 135db m/ 1 12" sub på db-drag med den andre 1'ern. Har hatt 2 12" i vinterbilen i fjor, og det har endt med at det ene øret mitt har merkbart nedsatt hørsel.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jada.. må prøve å ha skilter på den etter ei uke..

passer fredag ettermiddag for deg forresten? Jeg tror jeg kan få noen til å taue meg da nemlig.

åssen er bilen å starte når det er kaldt?

og var dieselpumpa justert opp? har du justert opp t.trykket også?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag høres bra ut det. skal se om jeg kanskje kunne kommet å sett på din en kveld og før fredagen?

Turbotrykk og diesel trykk er holdt orginalt, men pumpa er overhalt og justert.

Den starter på første runden når det er kaldt, har prøvd den ned i minus 20 og den kom med en gang. sitter defa blokkvarmer på den og, da trenger man ikke engang å gløde....

er eik senteret på lillehammer som har hatt bilen i alle år, så den er godt vedlikeholdt. hadde man gitt den ett lag lakk blir det iallefalll en meeeget kurant bil, hvite varebiler er liksom litt kjedelige...

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jeg får sponse på'n et par lakkspann, så får vi se hvor langt vi kommer.. Gti'n drar ikke noen steder den, så bare å si ifra når du vil se på'n. jeg er stort sett hjemme.. du kan jo bare ringe meg på 92 42 00 37, sånn at jeg veit at du kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å ringe det.. jeg bor rett ved drammensveien, så når du passerer en blomsterbutikk på toppen så tar du første vei til venstre etter dette(skiltet Skinnarberja), da ser du en Ica Sparmat butikk.. fortsett videre nedover veien til du har en vei til høyre som heter Teodor Fusches vei, ta denne inn til du kommer til neste kryss (ca 30m), og følg sverre stordahlsvei til høyre derfra. 50m, så ser du bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider