Pearlharbor Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg vurdere å kjøpe med en Ssangyoung Rexton 2, 2006 modell Noen som har erfaring med disse? Hva er svakhetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Jeg vurdere å kjøpe med en Ssangyoung Rexton 2, 2006 modell Noen som har erfaring med disse? Hva er svakhetene? LØP OG KJØP. Det jeg kan nevne med svakheter er toppene/dysene på noen av bilene. Men det var de første som kom ut. Motor og gear på disse og SSangyong generelt er ifra Mercedes, så det er egentlig meget pålitelig. Ellers er bilene veldig gode og bra, lite negativt, synd ikke flere har funnet ut dette.. Hilsen en som jobber hos SSangyong bl.a:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Kjenner flere som skrur på disse i Nord-Norge og de blir vist ikke arbeidsledig med det første. Har Hørt at toppene er svake og at det ofte er en del lekkasjer fra motor og gir som ikke samsvarer med km-stand. Men dette har jeg altså bare hørt. Hvis du er heldig finner du sikkert et strøkent eksemplar og hvis du er litt mindre heldig kan det være du kjøper katta i sekken. Men sånn er det vel med all bilhandel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 DinSide Motor - TEST: SsangYong Rexton RX290 Jeg kan vel ikke akkurat si de anbefaler den på det sterkeste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyseterkoia Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 (endret) Jeg vurdere � kj�pe med en Ssangyoung Rexton 2, 2006 modell Noen som har erfaring med disse? Hva er svakhetene? Har en rexton 2006 modell. Har byttet Bakfjærer-Styreenhet for automatgir-styreenhet for varm/kald luft-bremseklosser (Byttes på km 30.000-bremsevaier -eksospotter-masse lyspærer-det er det jeg kan huske i farten.:uhhmmwhat?: Endret September 19, 2011 av nyseterkoia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg