Ingrid Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Senkefjærerene er solgt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Heisann! Her har du muligheten til å få den kule bilen din enda litt kulere, med Cooper S eksos, og andre eksteriørdetaljer: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14421117&sid=xz7cbaUsvEa222624&WT.svl=Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hei. Jeg synes faktisk cooper-fangerene er finere enn cooper S fangerene, hvertfall på facelift utgaven. Om jeg skulle byttet de ut, så hadde det i så fall vært helt uaktielt med noe annet enn aerokitet til mini. Når det gjelder eksosen, så har jeg tenkt til å kjøpe effektanlegg fra hamann(tror jeg det var) eller om det var hartge.. Uansett ala cooper S, med to doble potter bak, bare litt tøffere enn standardpottene:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Full forståelse for at vi har litt ulikt syn på hva som penest :) Blir en "litt" billigere oppgradering å gå for de brukte delene mine, tenkte vel kanskje rundt 3000 for eksos, frontfanger, bakfanger og sideskjørt til sammen. Aerokittet koster vel 14 000 grunnet, pluss eksos til rundt 8000, så blir det en del dyrere. Men liker man Cooper stylingen bedre har jeg full forståelse at det ikke er noe poeng i å bytte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Mener jeg såg Aerokittet på tilbud ett eller annet sted på nettet for rundt 500 engelske pund, det blir jo da rundt 5000 norske tullinger pluss arbe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Da var det vel ulakkert, tenker jeg DrPaulus? Tror det ligger mellom 15 og 25 lapper ferdig lakkert. Montering klarer man selv:) Smaken er som baken vettu:D Hadde tenkt på cooper S eksos da, men jeg går heller for et effektanlegg med cooper s look, tror jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 5000 hørtest ekstremt billig ut ja, tviler sterkt på at det er orginalt, evnt ikke nytt. I Norge koster et ferdiglakkert Aerokitt 18360, pluss noen ekstra deler som man må ha. Så totalt blir det 19137 kroner i følge kvitteringen som jeg har fra norsk BMW forhandler. Ulakkert koster det ca 4000 kr mindre. Men likevel blir dette over 14000. Monteringstiden er beregnet til 2.5 timer for noen som har gjort dette før, men man skal være bra dreven for å klare det på så kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Tja, jeg vet jo ikke annet enn det jeg leser, men her er nå link for den som vil se. 500 britiske dronningskaller skal de ha for dettane ferdig lakkert. http://www.minisport.com/newmini/acatalog/Mini_Aero_kits.html mulig dette er noe annet enn det dere prater om? arbe kommer jo da i tillegg, og skal du ha det gjort hos BMW vil jeg tro det koster 19 000 bare for at de skal ta av røret på telefonen når du ringer til dem. Ser jo faktisk at du får 10% rabatt på den prisen og hvis du bruker den koden der. da blir det jo 450, er jo nesten så billig at jeg burde kjøpe ett for å henge på veggen her i stua. De skal forøvring ha 1500 norske for montering på bilen din og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Det er slett ikke noe vanskelig å demontere og montere ny fangere på Mini. Jeg har hatt delvis av bakfangeren og det var ikke den store oppgaven, for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Fangere er ikke noe problem å demontere eller montere, nei:) Har selv hatt av båte foran og bak. Men har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg får av den gamle vingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Vingen er vel skrudd i bakluken fra innsiden. Du må av med dekselet på bakluken for å komme til bolter/skruer. Det pleier ihvertfall å være sånn. Jeg har nettopp montert takvinge på Foresteren min nemlig. Jeg måtte borre hull i bakluken for å få montert den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 bolten er ikke problemet, men det at den er limt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 HVA har du kjøpt??? :viske: Tok bare nesten et år, men nå har jeg endelig fått henta! Var recaroseter på flyet, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Mini Cooper Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Må få se bilder av lyktene PÅ bilen da!! =) Har lyst på lignende selv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Da har det endelig skjedd litt med bilen her.. Ingrid har fått ut fingeren! Fikk endelig montert på vingen her nå, så nå står den nede i garasjen her og tørker:D Fikk også spacere av min kjære, til bakhjula, synes det ble litt barskere ja:) Har også fått sluppet ned bilen en god del:D Liker laaav bil jeg da:) Har ikke fått montert xenone enda, da jeg må kjøpe spylervesketank til lyktene. Økonomien er ikke helt på topp, så må nok vente til jeg får feriepengene hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg