Thunder Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Dette ser jo veldig lovende ut! Jeg og liker laaaaave biler! Vi må få noen helhetsbilder av den snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ser meget bra ut dette her! Tipper du sliter med fartsdumper og hindringer i veien.. sliter litt rundt om jeg,aa jeg har kun 30mm senk :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Takker takker:) Kommer en liten oppgradering til når feriepengene tikker inn her, som jeg gleder meg veldig til:D Skal få tatt noen bilder litt fort ja:) Sliter faktisk ikke så mye med fartsdumpene, utenom disse små forferdelige hjemmelagde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Så ble jeg faen meg stoppet av satans vegvesen igjen! Fikk mangellapp på dekk og felg, som står i vognkortet allerede! Er det i det heletatt lov? Det står jo svart på hvitt at det er godkjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Den er sur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Men si meg, blir dere bare stoppet midt på vegen uten at det er noe kontroll da ville jeg vurdert å sett litt i speilet og ikke grisekjørt når han onkel ligge bak. Eller blir dere vinket inn på teknisk kontroll langs vegen? (Jeg har blitt vinket inn en gang å da var det promillekontroll, ellers så får jeg kjøre rett forbi alle tekniske kontrollene jeg har sett på vegene til nå) Lurer på hva (eller om de sier noe) på Milltek eksosen, for et er ganske mye mer lyd for de ute i forhold til orginal eksos) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Det var teknisk kontroll.. Blir alltid vinka inn, og har alltid uflaks, for de liker tydligvis ikke senka biler med store hjul. Nå brukte jeg sykt mye energi, penger og tid for å få dette godkjent og skrevet inn i vognkortet i fjor, men det er tydligvis ikke vits i, for de gidder ikke å bry seg om det uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Så ble jeg faen meg stoppet av satans vegvesen igjen! Fikk mangellapp på dekk og felg, som står i vognkortet allerede! Er det i det heletatt lov? Det står jo svart på hvitt at det er godkjent! du skjønner, statens vegvesen består av en gjeng vrange pensjonister som tidligere har vært mobbeofre.. så er det noen de ikke liker f.eks, så blir man sendt rett inn til helvette.. det skremmer meg at en bilen med dette godkjent i vognkortet blir sendt inn.. det er rett og slett maktmisbruk og KUN for å være idiot mot deg. Men slik er det i dette landet.. europas dårligste veier og sinnsykt treig saksbehandling er eneste satans vegvesen er flinke på.... men alt som kan være vanskelig for den vanlige mannen i gata er dem helt råe på. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Satans veivesen som du kaller det kan være noen skikkelig rævhål. Ingen tvil om det. Håper det går bra på "godkjenningen" da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 HAHAHA, diseldyret! Kunne ikke sagt det bedre selv! Godkjenningen går nok bra, det er jo allerede godkjent, så jeg skjønner ikke hva som egentlig er vitsen med at jeg bruker tid og energi på dette i det hele tatt! Men får vel heve den litt igjen, utrolig kjipt, ettersom jeg endelig har fått den ned dit jeg vil ha den. Men får vel blunke litt pent til samboern, så får han den vel ned på samme nivå igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Et par snap-shots: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Så utrolig bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Meget pent. Lagt taket selv? Vanskelig? Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Takker takker:) Taket har jeg ikke lagt selv, nei. Tror det var et reklamebyrå som driver med vinyl etc som gjorde det. Hadde forresten besøk av min far i dag, som gjerne ville bli med ned på biltilsynet og spørre hva de drev med. De nissene har vel litt mer respekt for en kar i 40-årene enn en jente på i 20-årene:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg