Auto-Union^A6^ Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hei. For et par måneder siden kjøpte jeg senkesett med støtdempere fra Norsk bildelsenter. 35mm senkesett fra tyske Weitec, men....det er kun bak bilen blir senket, foran forblir den som før, så nå ligger bilen bak, ser ut som den er lastet tungt. finnes det en enkel og billig løsning på dette? kan jeg senke den foran også, ved å kjøpe senkefjærer f. eks? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 bare å kjøpe senkefjærer foran det...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 det var det jeg trodde men var usikker. tusen takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Og hvordan går det på en eventuell EU-kontroll tror du? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 bilen blir ikke godkjent vel? enkelt og greit. hehe tenkte ikke på det. bilen er godkjent sånn som den er nå. men finnes det andre løsninger da, hvis jeg ikke kan skifte fjærene foran? jeg skjønner ikke helt hvorfor eller hvordan den blir godkjent nå det er forskjellig høyde foran og bak. den er mye lavere bak. hvordan er løsningen på bilen din? er den godkjent? takker for all hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Om du kjører med forskjellige typer senkesett foran kontra bak tror jeg ikke (vet ikke for sikkert) at det blir godkjent. Det enkleste er jo å bytte alle fjærene. Senkefjærer koster ikke så veldig mye. Om du kjører med røde fjærer bak og gule foran er det jo lett å se dette ved en kontroll langs veien, eller en eventuell EU-kontroll. Dem har jo blitt skikkelig prippen på dette med at senkesett skal i vognkort.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 jeg var og sjekket prisen på senkefjærer. som du selv sa, dem er ikke så dyre. jeg tror dette kan være løsningen, men for å være helt sikker på at det er godkjent tar jeg kontakt med dem som godkjenner biler ved EU-kontroll, som bl.a er NAF, og der senkesettet opprinnelig ble kjøpt. tusen takk for all hjelp mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg