Gå til innhold

Forsterkar får jord gjennom signalkabel frå spelar. Kvifor???

Ranger emnet


thamule

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Opplevde i dag at forsterkaren min startar og går uten at jordingskable er kobla til. Den får jord frå signalkabelen. I tillegg har eg dynamostøy eller liknande(piper i takt med turtal).

 

Kva kan grunnen vere til dette? Korleis får forsterkar jord frå signalkabel?

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så no kan eg ha ødelagt spelaren?! Off...

 

Nei eg opplevde masse støy og at forsterkaren skrude seg av og på med den gamle spelaren. Først trudde eg det var forsterkaren min, så eg kobla den fra ved å ta av jording og ikkje bruke den. Men eg hadde samme problemet med min andre forsterkar. Så eg skifta spiller, og glømte å koble til jording til forsterkaren då eg kobla alt opp igjen..

 

So no har eg egentlig samme problemet igjen(dynamostøy og div.). Ka kan eg gjere no då? Legge inn ny jording hos spelaren?

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst legg opp skikklig jording til alt, signal kabel og strømkabel på hver sin side i bilen, signalkabelen skal også ligge ett stykke unna kablene til f.eks bensinpumpa. har du fremdeles problemmet er det mest sannsynlig jordingsbanen i spilleren, på en "jalla" måte, kan dette ordnet ved og en kabel mellom chassiet til spilleren, og jord på signalkabelen(den ytre kappen), men som sagt jalla. anbefaler og gjøre det skikklig og levere spilleren til reperasjon av jordingsbanen, som koster ca. 500,- alt avhengig av spiller osv. jeg fiksa dette selv på deh-p88rs`en jeg hadde tidligere

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no vore og undersøkt litt...

 

EG har no friskmeldt spelaren min! Den tålte faktisk å gi jording til forsterkaren min! Utrulig bra at eg ikkje har øydelagt jordingsbana. Grunnen tila t eg kan sei dette er at støyen kjem sjølv om signalkabelen ikkje er kobla i spelaren.

 

Eg får støy når eg bevegar på signalinngangen på forsterkaren min. Det er altså inngangen på forsterkaren som er problemet.(Har prøvd ein annan forsterkar på same kablar) Ka kan eg gjere no? Byte signalinngang på forsterkaren? Forsterkar er PG ZX350...

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det suser i høgtalarane når eg har signalkabelen utav. Men berre litt, og i takt med turtalet. Men eg trur dette heng saman med at det eg fortalte om i forrige innlegg. At det sprakar når eg bevegar på signalinngongen på PG'en... At der er noko som ikkje er heilt bra der.

 

Støy ved:

Spiller -> PG ZX350 -> sinfoni 45.2x -> høgtalarar

 

Støy ved:

Spiller -|-> PG ZX350 -> sinfoni 45.2x -> høgtalarar

 

Ikkje støy ved:

Spiller -> sinfoni 45.2x -> høgtalarar

 

Jording:

Det går ein 16mm2 kabel frå kvar forsterkar inn i ein felles kabelsko som er festa i eit beltefeste til baksetet. Lakken er pussa vekk.

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår