djholinj Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 noen som vil komme med innspill?? har vurdert å bytte til RS-fanger..men er litt usikker!!liker denne fronten også da..er litt spesiell da..har ikke sett maken.. !!bilder fra i høst!!.monterte emblemfri grill i dag.har bestilt klare hovedlykter og hvite blinkers i fangern i dag..begge skal bygges om..byttes til blåe glass på hovedlyktene.og blinkersene skal bygges om til blink og parklys.. håper noen finner det interesant å komentere!! Forfra Siden.. Slik ser den ut i mørket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 eh.. ser ikke noe bilder jeg? Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 se på galleriet http://www.bilforumet.no/galleriet/showgallery.php/ppuser/37167/cat/500 3 øverste bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ser ganske så jævlig ut. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 den faller meg ikke helt i smak =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ja, sorry men det ser ikke særlig bra ut etter min smak =/ Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 noen tips om hva jeg bør gjøre med den??skal ribbes og gjøres om når snøen forsvinner!!driver å støper om interiøret i noe spesialfiber jeg fikk på arbeid..ligner på karbon men er hvitt.. ikke glassfiber!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 vurder 90front heller, den falt ikke heeeeeelt i smak den der nei:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Prøv rallye grill og Corrado lykter på den! :P Tror det hadde blitt nice med den fangern og Corrado front :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hadde vel fortsatt vært tøffere med original fanger, men... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thycolony Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 det første jeg tenkte på når jeg så den var bmw... xD noe som ligna der ja...90 er bra..men ikke jetta :S Siter 1987 VW Golf GL 1.8l 90fangere(seff) Anlegg :) rå girkule xP Enn så lenge!kommer masse mer jau =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 det første jeg tenkte på når jeg så den var bmw... X2 Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Sikkert en grunn til at du ikke har sett maken. Var jo ikke noe spesielt pent. Bytt til 90-fanger og blås i de blåe lyktene, og du får en pen bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hadde vel fortsatt vært tøffere med original fanger, men... Det vet man jo ikke før man har sett en med Corrado front og en sånn "spesiell" fanger :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsyncro Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 HB Racing :D æ ser nu ikke nå bilde.. :P S.O.S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg