MeSs Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Fattern jobber der serru.. så kan jo hende dere får til noe.. bilen er her: bygdatuning MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by MeSs Fattern jobber der serru.. så kan jo hende dere får til noe.. bilen er her: bygdatuning MeSs Var inne på hjemmesiden din og så at du bor på sokna?!? Det er jo ikke lange stubben fra Jevnaker igrunn.. Jobber faren din i NAF Motorsport Ringerike eller noe? Samarbeid med NAF høres absolutt ikke dumt ut, det hadde vært kjempe flott hvis du kunne sendt meg en PM med litt mer detaljer;) Har ikke fått noe offesiellt svar fra NMK enda, men jeg har fått svar fra Hebbes Racing klubb.. Og han bekreftet tanke gangen vår, og fortalte oss hva vi burde gjøre, noe som var så og si likt som det vi hadde planer om så det var jo bra :) Kommer tilbake med mer info! Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jaggu!! Har du msn messenger???? marius4000(a)hotmail.com Han jobber på sjølve naf, ikke naf motorsport.. men kan hende jeg kan få fixet noe fordet.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 hva skjer med denne lille saken da Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Heisann, saken her stått en liten stund stille.. Dette pga vi har vurdert de kommende isforholdene og først på vinteren så det ikke akkurat lovende ut.. Men nå ligger det på rundt 5-10 minus grader her, og fjorden har begynnt å legge seg, så det ser ut som det kan bli brukbar is ut i februar engang.. Når det gjelder NMK Hadeland så har jeg ikke fått noe offesielt svar, men de hadde visst nok å drive med rundt disse tider pga Rally Hadeland, så det ser ut til å bli vanskelig å få til et samarbeid med de.. Men som sagt så ser vi nå lyset i tunnelen igjen siden det har begynnt å bli ordentlig vinter.. Vi må nå prøve å gjøre dette på "egen" hånd, inntil vidre, så dette krever en god del planlegging og tenking, så får vi da etterhvert høre med politi og komune.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hei igjen... Jeg synes jeg skylder dere som har fulgt med på denne tråden litt info om hva som skjer... Vi fant ut at å arrangere et slikt treff på et offentlig vann ikke er gjort i en håndvending, og det krever en god del research. Så vi ble enige om at vi heller prøver å få til et treff neste vinter, og heller bruker sommeren til å planlegge det skikkelig.. Planleggingen har allerede startet, og vi er nå rimelig sikere på hvor vi vil ha treffet, vi har sjekket isforhold, og andre praktiske ting som parkerings muligheter osv... Vi har veldig lyst til å få til dette som et positivt arrangement i bygda, og skal prøve å få med handelstanden og flest mulige lokale, så dette virkelig kan være noe som er sosialt og artig for jevnakers innbyggere.. Som sagt så er dette alt under planlegging, og jeg håper det blir bra oppmøte neste år, for dette treffet tror jeg kan bli knall !! Og husk, vi er ikke ute etter å drive butikk, så kjøring vil ikke koste skjorta, som på andre arrangementer som har vært i vinter ;) Da sees vi på randsfjorden 2005 ;) Mvh Lethal & ZombiE Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 kommet noe lengre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Og husk, vi er ikke ute etter å drive butikk, så kjøring vil ikke koste skjorta, som på andre arrangementer som har vært i vinter Ikke at jeg følte meg truffet ,men det å få tilatelse lovelig for å kjøre på isen er mye jobb,det å drifte en bane som f.eks hebbe har gjort hele vinteren + at hvis du skulle kjøre ut så blir du dratt ut uten kostnad (så mange ganger du vil) å dette betaler man kr 400,- for en hel dag fra kl 0900-2000 med egen bil synnes jeg ikke er dårlig(synd det er så langt å kjøre) men kommer du billigere unna er jo det gøy for dere ,men husk at dere gjør dette for bla å kjøre selv.Her er det en utenforstående person som lager et opplegg med mat og drikke og 3 baner som det er mye jobb og holde i stand!! Håper standaren på banen dere skal lage blir like bra som det hebbe sin er!! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Dalhback killer Ikke at jeg følte meg truffet ,men det å få tilatelse lovelig for å kjøre på isen er mye jobb,det å drifte en bane som f.eks hebbe har gjort hele vinteren + at hvis du skulle kjøre ut så blir du dratt ut uten kostnad (så mange ganger du vil) å dette betaler man kr 400,- for en hel dag fra kl 0900-2000 med egen bil synnes jeg ikke er dårlig(synd det er så langt å kjøre) men kommer du billigere unna er jo det gøy for dere ,men husk at dere gjør dette for bla å kjøre selv.Her er det en utenforstående person som lager et opplegg med mat og drikke og 3 baner som det er mye jobb og holde i stand!! Håper standaren på banen dere skal lage blir like bra som det hebbe sin er!! Lykke til Har full forståelse for at det må koste det det koster når hebbe drifter et slikt anlegg.. Han har jo tross alt en del mer utgifter på dette en det vi kommer til å ha... Men kommer nok på neste treff hos hebbes også jeg, fordi det er utrolig morro å kjøre på isen, koste hva det koste vil ;) håper vi klarer å få til et treff også, fordi det hadde vært utrolig morro! mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 ja jeg syns dere skal få til det treffet i jevnaker. jeg kommer hvertfall ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg