Gå til innhold

1984 Audi 100 CC 2.2

Ranger emnet

musikkpatrick

Anbefalte innlegg

Vil ikke ET35 bety at felgen vil komme 7mm lengre inn i forhold til ET42?

Bilen var inne hos Mekonomen igår, de tok alle punktene på EU-kontrollen. Lysjustering og bytte av endeledd. Merket forskjell med en gang, ble mer presis i svinger. Ble bedre å kjøre rett og slett. :)

Så da er jeg blakk igjen og felger må vente til neste måned... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil ikke ET35 bety at felgen vil komme 7mm lengre inn i forhold til ET42?

Bilen var inne hos Mekonomen igår, de tok alle punktene på EU-kontrollen. Lysjustering og bytte av endeledd. Merket forskjell med en gang, ble mer presis i svinger. Ble bedre å kjøre rett og slett. :)

Så da er jeg blakk igjen og felger må vente til neste måned... :(

Mindre ET flytter felgen lengre ut. INNpress vettu.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Lite som har skjedd den siste tiden, men nå har jeg endelig klart å bestemme meg for felger. Tok sin tid med alle mulighetene, men valget falt til slutt på Dotz Brands Hatch sølv.

dotz-BRANDS-HATCH-v.jpg

Polerte bilen igår, både lakk og støtfangere samt alle kromlister/deler.

DSC00395.jpg

Er fremdeles innteressert i to frontstoler fra 100 CS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom skroten og hentet meg en sokkel til tåkelysene. Lagt opp ledninger og koblet til høyre tåkelys bak. Synes det ble finere med 2 lys til bake...

Var også innom Bodø Bil sist fredag og bestilte ny dørstopper (smalt som faen da jeg åpnet/lukket førerdøra), mansjett (?) til girstanga og mansjett til håndbrekket. Mansjetten til håndbrekket var gått ut av produksjon, men han skulle se hva han kunne fikse. Fikk iallfall melding idag om at delene var kommet :) Må vente til fredag, lønningsdag!

Fikk også bestilt tåkelys hos Mekonomen sist fredag. Er sånne billige linselys. Tenker på å sette dem i nedre grill, men lage så små hull som mulig og plassere dem såpass langt bak at dem ikke vil vises fra siden, kun foran. Tror det kan bli bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å skrive det, men var ikke selve dørstoppern som var problemet... Var splinten som holder dørstoppern fast til karossoriet. Skjekk den først Norbakken!

Det kunne jeg fortalt deg før du kjøpte delene... Sett i en større bolt.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider