JanAB Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hei Har en VW Passat 2001 modell som har fått litt rust nå. Legger ved noen bilder. Har fått rust på bakluka (2 steder) og på på 2 dører. (ved siden av ruten.) Noen forslag til hva jeg kan/bør gjøre? Er dette noe jeg kan fikse selv? Takker for alle svar. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Er garanti jobb det der Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 er alt det der garanti ? Har noen fine flekker på min selv også nå: hadde en slik på hver side innafor dørkarmene bak: Ble ikke garanti: Fått en ny skapning på bakdøra: Passat 99 modell. Samt et par steinspruter eller noe som har tatt hjulskjermen og noe på panseret.. men det er KNØTTranes smått da. Men de på bildet er runst 1cm lang. Møller er ikke gladi å gi garanti.. men på siste bildet er det jo bublar :P. Sender med et siste bilde, vanskelig å ta noe bra, men her ser du ikke boblene oppover da(pga gjenskinn etc), samme område.: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hmm.. der hvor han har "rust" på den dør søyla si. Er det garanti jobb også?! har slik selv.. at der renner rustvann ut derifra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg