pr0spect Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hei! Skal hente meg en gti i uken som kommer. Tenkte å sette på dumpventil. Bilen er helt orginal. noen som har erfaringer? Hvilken dump? Vanskelig å montere? Takk på foorhånd :hailvw Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Bump! Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Forge 007 resirk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 blir det noe lyd da? andre fordeler?:) takk Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Bømp! Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 blir det noe lyd da? andre fordeler?:) takk Om du kombinerer 007'en med ett åpent luftfilter blir det bra lyd ja... Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hvilken butikk selger denne ventilen?:biker Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Ta en telefon til TS Racing eller liknende tuning firmaer så hjelper dem deg med dette. :) Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 se på litt på denne linken: ..::RIDETECH::.. Sveriges hetaste onlinebutik! Gå inn på Tuning-dumpventil, om du vil bare ha lyd (som dem fleste er ute etter når dem kjøper dette, kan du like så godt kjøpe en kopi, som koster deg under halve prisen) Dette finner du også under tuning/motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Har planer om å kjøpe meg en Golf IV Gti selv, og har dermed undersøkt litt på dumpventiler. Man kan bør virkelig unngå en BOV i denne motoren, så jeg fant det nest beste : Forge Motorsport Lyden du kan forvente er noe ala dette : YouTube - New Forge SplitteR valve in 1.8T spanish (Sound) Ventilen resirkulerer 80% av luften, og slipper ut 20% Den er også veldig lett å montere (ca 15 minutter arbeid) Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 BOV? hva mener du med det?:hailvw Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 hva med denne? +Blow Off dump valve VW Golf mk4 1.8T Sharan Bora Turbo - eBay (item 280215508892 end time Apr-16-08 11:15:00 PDT) Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 BOV står for "BlowOff Valve" :p Man bør unngå en som slipper ut all luft, for det kan føre til at motoren går i dass ved lengre bruk. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Med åpen dump så er det fullt mulig at du ødelegger LMM`n (LuftMasseMåler). Det er derfor du skal bruke resirkulerende dump. Jeg kjøpte min på Realcar og er fornøyd, men Forge`s sin låter mere :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Jeg har kjørt med atmosfæredumping i noen år. Går helt fint og jeg holder meg fortsatt ung. :D Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg