Gå til innhold

Spm om 2002 Modell Stv 1,8t

Ranger emnet

sirkon

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg er litt nyskjerrig.

Jeg vurderer å kjøpe meg denne bilen grunnet ekstrem slitasje på spacewagonen jeg har, samt jeg vil ha en bil som ser litt mer stili ut, og har plass til begge kidsa mine, så har jeg funnet meg denne her:

Finn kode: 12721962

Jeg ga han et tilbud på 150 000 inkludert skifting av register reim (grunnet at den ikke har blitt skiftet enda) og det aksepterte han utenom den biten med register reima, jeg har testet bilen og sjekket det meste, og alt ser ut som det skal utenom noen små detaljer som han skulle fikse til jeg "skulle kjøpe bilen"

Er denne bilen verdt å legge ut dette beløpet for denne bilen?

Eller blir jeg lurt?

Samtidig som jeg først er igang å skrive et innlegg kan jeg også spøre om hva som er vanlige problem på denne bilen?

Mvh Emil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er litt nyskjerrig.

Jeg vurderer å kjøpe meg denne bilen grunnet ekstrem slitasje på spacewagonen jeg har, samt jeg vil ha en bil som ser litt mer stili ut, og har plass til begge kidsa mine, så har jeg funnet meg denne her:

Finn kode: 12721962

Jeg ga han et tilbud på 150 000 inkludert skifting av register reim (grunnet at den ikke har blitt skiftet enda) og det aksepterte han utenom den biten med register reima, jeg har testet bilen og sjekket det meste, og alt ser ut som det skal utenom noen små detaljer som han skulle fikse til jeg "skulle kjøpe bilen"

Er denne bilen verdt å legge ut dette beløpet for denne bilen?

Eller blir jeg lurt?

Samtidig som jeg først er igang å skrive et innlegg kan jeg også spøre om hva som er vanlige problem på denne bilen?

Mvh Emil

Luftmengde måleren, har en tendens til og ta kvelden på vw/audi turbo og tdi motorer.

Og hørte noe snakk om bærebruer på en viss årsmodel av passat, men kommer ikke på hvem årsmodel det var.

Audi 100 TQ Banebil under bygging

VW Caddy 1.9 1998

[x]VW Passat Stv. 1.9TDI 130 2001

[x]Mercedes Benz 190E 2.0 1988

Passat'en min;VW Passat Stv. 1.9TDI 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider