Mikael1977 Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hvor vasker dere bilen(e) i Oslo? Selv kjenner jeg bare til disse teite Statoil og Esso stasjonenen der man nesten blir kjefta på hvis man tar frem svamp og såpe :( /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Ikke rart du blir kjeftet på om du tar frem svamp. :P Jeg vasker min på en statoil, sier ikke hvilken da jeg ikke vil at den goden skal forsvinne. Når det er fint vær så vasker jeg bilen der jeg bor, siden det ikke er inne. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Ikke rart du blir kjeftet på om du tar frem svamp. :P he he Kjenner lite til Oslo, men bør være noe steder de tåler at du vasker som en mann...... I Hokksund er det ved Lerberg som er best...da får du deg en luftetur også vet u...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Sånn jeg forsto det så var det vel heller fordi han brukte SVAMP til å vaske med, hehe ;) Men hadde sikkert sett klokt ut med vaskemitt osv :p Har bare prøvd en selvvask ved bensinstasjon. Var ikke i Oslo men ved Sharif's dekksenter. Må si jeg ble skuffa over "høy"trykkspyleren. Men funker jo å vaske hvis du gjør det ofte nok sånn at møkka ikke setter seg så veldig. (Møkka setter seg = tide med en polering) Hvis det ikke er ekstreme tilfeller såklart. Hadde jeg drevet en bensinstasjon så skulle jeg prioritert selvvasken veldig mye. Mye såpe, HØYT trykk i spylern osv. Greit nok at det blir litt dyrere for sjappa å holde i gang selvvasken, men det tjener du jo fort inn da 90% av alle de som vasker der blir fornøyde. Ser jo det spessielt på vinterstid at etterspørselen er stor når det gjelder gode vaskesteder. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 I Hokksund er det ved Lerberg som er best...da får du deg en luftetur også vet u...he he Lurer på om jeg synes man har bedre tid per polett på bråtabakken.. Ellers er det nice med underspylinga i ene hallen på Lerberg der! Regner forresten med at du ikke mener den Esso vaskebalja, men de på andre siden ved jafs? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ok, muligens det ikke heter "svamp" men min norsk er litt ræva av og til :D /Mr. Svorsk Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Statoil på lilleaker får jeg alltid lov til å stå med vaskehanske og gritguard. Til og med eieren sto og så på meg en halvtime og lurte på om jeg kunne flytte bilen et halvt minutt fordi han skulle ha en annen bil inn i verksted hallen på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ok, muligens det ikke heter "svamp" men min norsk er litt ræva av og til :D /Mr. Svorsk Joda det heter Svamp, så ikke noe galt med norsken din ;) Men er bare det at folk som er veldig nøye med vasken ikke bruker svamp pga den fort kan lage vaskeriper. hehe :happyhappy: Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Det er noe på østre aker vei 206 ved grorud, kom bare litt seint på dagen så er det masse ledig å da kan du stå med svamp der tror jeg.. Spørs hvor mange det er der hvis du skal dra fram svamp og polere hele bilen mens folk venter, men du får se ann på folk der.. Vertfall veldig bra utstyr der + du kan bruke kort til og kjøpe poletter med der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Joda det heter Svamp, så ikke noe galt med norsken din ;) Men er bare det at folk som er veldig nøye med vasken ikke bruker svamp pga den fort kan lage vaskeriper. hehe :happyhappy: Hehe....dette var litt kjipt da siden jeg alltid har brukt svamp ved vask tidligere :( Men det positive er at jeg ikke er så ræva på norsk da :) Well, well... får ta og polere bilen extra godt til våren :D Vaskehandskene dere snakker om, hvor får jeg tak i disse? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Mener du får kjøpt det på BilXtra. Men du får også tak i en som jeg har hørt mye positivt om på Scandic Shine ( Premium chenille microfiber wash mitt - 115,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk ) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 dextercf: Ja vasker ved Jafs, ikke i ripe.....eh vaskehallen over gata.. Den i Bråtabakken har ejg ikke testet, men Lerberg er rett nedafor der ejg bor så den funker bra, godt trykk og bra såpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg