Gå til innhold

Bilder: Rånern Banekjøring Rudskogen, 5.april 08

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og da kommer det fler. Mest fornøyd med det som ble postet over her.

2ypnsw8.jpg

Vår alles RDL/Sugekopp :D

25ggktw.jpg

v8jtyc.jpg

15ripp3.jpg

wc0e92.jpg

En ny redigeringsmetode jeg prøvde meg litt på, hva synes dere?

1z31cuv.jpg

n18nf6.jpg

21bol6o.jpg

2a6nq54.jpg

Og så tilbake til den gamle

mjv53k.jpg

30bk93k.jpg

mcdrfo.jpg

Litt for høyt trykk, ja. Og det var ikke makspeak, det var på 1.8! Er ikke rart den hørtes ut som et maskingevær :P

2rx763c.jpg

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Button, var du han som sto med monopoden utpå midtre? Isåfall var det meg med olabukse, jakke og canon 70-200 (som sikkert sto en del i veien) ;)

Jeg sto først i slakteren, så s-kombinasjonene på baksiden og mot slutten sto jeg i langsvingen. Hadde 70-200 svart på en monopod ja og ellers ei blå jakke. Hvis det var deg der mot slutten så sto du ikke i veien nei. Virka som du tok hensyn syns jeg, og det er det jo ikke alle som gjør hele tiden.. hehe :)

skulle ikke være lett å finne bilder av bilen min. faen at jeg kjørte så tidlig da! så jo flere av de med gule vester ved slaktern og breisladd-svingen ta bilder...noen som veit hvem dem var??

På sånne treff prøver jeg å få med meg de fleste bilene, så jeg lette litt, men fant bare et bilde av bilen din (som desverre falt igjenom "filtreringen" min tidligere i dag)

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2277&g2_serialNumber=1

EDIT:

En ny redigeringsmetode jeg prøvde meg litt på, hva synes dere?

Jeg syns det ble litt for mye, midt i mellom hadde kanskje gjort seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider