luigi Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 clutshen min slurer! orginal clutsh. kan noen her som har mere vett på dette sende meg en link til hvordan clutsh jeg kan bruke på min volvo 240 med m45 kasse og b230AT motor ? trenger ikke noe sinsyk clutsh da! Turbo clutsh eller noe i den durn. sletter tråden når jeg har fådd svar!:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Pedersen Racing har komplett forsterket koplings pakke. Fungerer bra til ditt bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Pedersen Racing har komplett forsterket koplings pakke.Fungerer bra til ditt bruk. okei. skal se om jeg finner! Kvaløya? bor der jeg også nå ;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Lykke til da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Lykke til da :) åssn bil kjører du da? kjører selv blå volvo 240, med biltema spredere :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Toyota :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Veldig fornøyd med de clutcene fra pedersen, de er av grei merke og veldig rimelig i forhold hvis man skal kjøpe en annen plass med lamell og trykkplate. Men de jeg har hatt er til orginal så skal ikke uttale meg om de forsterkete. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg