s-grey Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Er det noen her inne som kan gi meg et tips på hva man skal velge og hvorfor? Venter på ny bil og har vurdert Ditec og Tefcar så langt. Eller finnes det andre og bedre alternativer? Tenker utelukkende på å overlate jobben til noen som kan dette. :hide Takknemlig for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Personlig så syns jeg du skulle ta på deg den jobben selv! Ingenting er mer kos enn å dille med bilen når våren kommer :) Det finnes veldig mange bra produkter der ute, men jeg vil anbefale deg produkter fra Chemical Guys. Ez creme glaze og Jetseal 109, det er en gull kombinasjon! Hvis du ikke har maskin, kan du påføre disse på bilen din med en skumgummipad (foam pad). Får kjøpt produktene her i Norge hos Scandic Shine AS Mvh Tommy Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg har behandla bilen min hos Tefcar. Vet ikke helt hva jeg skal si. Behandlingen funker bra, og bilen blir lettere å holde ren. Tar en etterbehandling i året, slik at den holder seg blank og pen. Men liker du å "kose" med bilen tar du jobben selv. Savner å polere bilen selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Er vel mye mye bedre å gjøre jobben selv. Pleier selv på to helt nye biler en 318i touring og en X3 2.0D dette er tyske biler med hard lakk så den ene er forseglet med Wolfgang deep gloss paint sealant, og den andre er vokset med P21s Cocours carnuba wax. Synes sistnevnte er best, men vet ikke hvem som er best på beskyttelse. Vet ikke helt hva du ønsker og oppnå med lakkforseglingen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Pass på også å sjekke med bilforettningen der du kjøpte bilen eller merkeforhandleren om de har noe "mot" at du forsegler lakken din, har hørt så mye rart om at garanti bortfaller ol mht lakkforsegling med enkelte merker. Ditec skal vel være ok, men jeg hadde også tatt jobben selv, da det er så mye som er SÅ enkelt å jobbe med der ute etterhvert, men om du drar i gang med de gamle "gode" hadde keg også sendt bilen til behandling ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg