hei676 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 hei. jeg lurer på, hvor jeg får kjøpt 3m polering?? har hørt at den gir et fint resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Bilxtra har ihvertfall 3M produkter. skal du jobbe for hand eller med maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Stikk innom ditt lokale lakkverksted, kanskje dem har. Jeg skulle innom Standox her om dagen for å kjøpe noe pussepapir, ble ganske overraska når jeg så dem hadde nesten hele serien med poleringsprodukter fra 3m der! :) Så jeg endte opp med å kjøpe en som heter "Fast cut plus", en ganske hard rubbing.. Den er helt herlig å jobbe med, kutter raskt og avslutter veldig fint. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 har maskin da, så de blir at jeg bruker den. ja vet at et karoseriverksted bruker 3m her jeg bor, men får ikke kjøpt de av døm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Har du noen lakkleverandører i nærheten da? Var der jeg fikk kjøpt. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 ikke som jeg vet om nei. jeg bor i ringebu, så de er ikke så mange runt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 vet ikke om noen nettsider ti noen lakklevradøre da? så kan jeg høre om døm vi selge og sende de til meg. er de bare lakkrens du bruker av de, æll er de å få polering av de å?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg har bare lakkrens av 3m, men de lager alt mulig! Men det finnes jo mange andre merker enn 3m da, f.eks Menzerna.. De lager helt supre produkter! Her ser du noen av produktene til 3m: Product Catalog 3M US catalogs list list information car cars auto autos automobile automotive truck trucks suv suvs care products detailing clean cleans cleaner repair repairs repairing body windshield windshields bumper bumpers panel panels clear c Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ok.. får se litt på de. takk får svaran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 har døm itte på vinstra karosseri da? æl ha du sjekka? itte lange vægen det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hei676 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 de er den eneste plassen jeg ikke har sjekka enda. dokken bil bruker 3m polering, men døm selte ikke sa døm. men kan høre om vinstra karoseri har 3m å- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Det finnes mye gode produkter der ute som ikke heter 3M og som forsåvidt er enkle å få tak i. Vil absolutt anbefale Menzerna produktene du får kjøpt hos scandicshine, enkle og jobbe med og gir et knall resultat. Link: Scandic Shine AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Nå har ikke jeg prøvd andre produkter fra 3m enn Fast Cut Plus. Men jeg vil anbefale Menzerna på det varmeste, har de beste poleringsproduktene jeg har prøvd iallefall :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrubil Skrevet Mai 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Hei! Du får kjøpt det på http://www.tools-shop.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2011 Gratulerer, du bumpa akkurat en tre år gammel tråd! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg