Stave1989 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hei.. Eg har en Chrysler stratus 97mod , men som er bytta motor til en 95mod pga. dama som kjørte den før :( Den har gått knirkefritt hele tiden, helt til den nå begynnte å streike for noen månder siden. Problemet er at den IKKJE drar, å går sjikkelig, å Blir rødglødende fra manifoilen å helt bak. Kan på ein måte virke som feiltenning, men det her eg fått avkrefta på bilverkstedet, der dei leste ut feilkodene på bilen. Der var feilkode: (Husker ikkje nummeret) Men det heitte "Innsprøytningsfeil", å at den fusker på eine sylinderen når den er kald :S Feilen Kunne ligge på allt fra ledningsnett, til innsprøytningsventiler. Pga pengemangel har eg ikkje hatt råda til å ha bilen på chrysler verksted enda, som dei sa på det andre verkstedet. Så derfor prøver eg forumet her for å sjekke om det er noen andre som har opplevd eller hørt om noe lignende? Blir kjempegla for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 når jeg leste dette kom jeg til å tenke på stratusen til en kamerat som begynte å fuske og diverse små feiler. Det jeg gjørde var å ta de 2 pluggene som er ved sikrings boksen i motor rommet like - det er 2 store- disse må du spraye med kontakt spray og ta ut og inn et par ganger. Hos meg ble ujevn motor gang etter at jeg tok motor vask, sprayet dette kontakt og ble bra igjen. -prøv isåfall. denne modulen er vel hjernen (PTM)powertrain control module om jeg ikke husker feil ;) like til!!:yodude: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Takker for svaret ;) Er verdt eit forsøk vertfall .. for er utrulig irriterande når motor'n ikkje drar sjikkelig :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg