teovw Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg har problemer med automatisk setejustering og åpning av(med fjernkontroll) dølåser.Skifter heller ikke mellom driver 1 og driver 2 når du setter inn nøkkelen i tenningslåsen ! noen som har et forslag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg har problemer med automatisk setejustering og åpning av(med fjernkontroll) dølåser.Skifter heller ikke mellom driver 1 og driver 2 når du setter inn nøkkelen i tenningslåsen ! noen som har et forslag??? Styres også driver 1 og driver 2 av hvilken nøkkel man benytter? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teovw Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Setejusteringen forandrer (skulle!)etter hvilken tenningsnøkkel du setter inn.dette fungerer ikke nå !jeg får heller ikke låst bilen med fjernkontrollen! setejusteringen fungerer heller ikke når du bruker knappene på siden av sete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Setejusteringen forandrer (skulle!)etter hvilken tenningsnøkkel du setter inn.dette fungerer ikke nå !jeg får heller ikke låst bilen med fjernkontrollen! setejusteringen fungerer heller ikke når du bruker knappene på siden av sete. Men hele bilen låses opp dersom du bruker nøkkelen i førerdøra som vanlig eller? Dvs, på min gamle van er det kun halvautomatisk sentrallås, men jeg regner med at man har utviklet seg litt siden tidlig 90-tall. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 bytte batteri i nøkkelen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg