CamaroCab Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg er blitt så lei av disse tullingene som tar bra Chevrolet motorer og setter inn i disse dustete Volvobila, så nå har jeg tatt HEVN:happyhappy: [/img] [/img] [/img] [ En Volvo motor i en CHEVA :yodude: :yodude: Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 hehe :soldiersf Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Båtmotor ja.. Passer bra til kjøreegenskapene :hide Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 volvomotor og volvomotor... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Så lenge du ikke gjør det slik da :) Stod litt i veien for en gravemaskin etter at V8'ern ble demontert :) Kanskje bead tar på seg oppdraget med å rette den :) Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Jeg veldig usikker her, men er ikke Volvo båtmototer basert på Chevy V8-ere? Hvis det er stemmer så blir det ikke så mye hevn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gidder da ikke bruke tid på en 240 vel... æsj... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Gidder da ikke bruke tid på en 240 vel... æsj... KUTT UT A............. alt av og fra volvo er bra , da.................:usa: Volvo ruller:scared Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Jeg veldig usikker her, men er ikke Volvo båtmototer basertpå Chevy V8-ere? Hvis det er stemmer så blir det ikke så mye hevn. ti poeng til deg :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 pent volvo prosjekt selges! noe arbeid gjenstår. :D Så lenge du ikke gjør det slik da :) Stod litt i veien for en gravemaskin etter at V8'ern ble demontert :) Kanskje bead tar på seg oppdraget med å rette den :) Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg