Gå til innhold

Ny bilen min E46

Ranger emnet

xplot

Anbefalte innlegg

Da var ny bilen i hus :D

Hva synes folket?

Picasa Web Albums - dan - BMW E46 316i ...

Planer:

Senk

Felger

Soting av ruter

Iceled UFO og Scanner

Pacecar Strobes

Hel lakkering i mørkere gråfarge

Tenker litt på M3 styling men det blir litt dyrt i første omgang

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så alt for glad i den lyse gråfargen, vil ha en mørkere, også er det en god del lakk skader fra forige eier, masse steinsprut :P

men om det blir hel lakkering eller om jeg bare repparerer de skadene som er på den får jeg se etter hvert som penger kommer inn, første pri. er å få den nærmere bakken, litt mye luft synes jeg.

noen som har forslag til kvalitets senkesett til maks 10000,-? (justerbart eller ikke har ingen betydning, vil heller ha kvalitet ujusterbart enn middels kvalitet justerbart)

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner. Om det ikke er VELDIG mye som MÅ lakkes om på nytt tror jeg at du sparer endel penger i å bare utbrede bilen i steden for å hellakkere. Men det sier seg selv.

Om du kan bruke 10lapper på ett senkesett er det mye snacks du har å velge imellom når det kommer til "ujusterbare" sett. Har ikke noe spesifikt jeg vil anbefale forran noe annet i farten. Men ta å se litt på diverse sider så finner du fort noe som du liker og er bra. Eks: gs bildeler bmw - reservedeler bmw - bmw-deler molde, http://www.koed.dk, Velkommen til Schmiedmann - Spesialist på BMW

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider