sløv Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jah, har hatt mitt Canon 350d med kit objektivet 18-55mm og en sigma 75-300mm macro. Har tatt litt bilder, bruker Photoshop CS3 til etterbehandling. Kommentarer, meninger og ikke minst tips mottas med takk. Robin Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Her er tre bilder eg tok av en kompis sin Audi A4 TurboQuattro på fredagen. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 saaaaaaattan for en feit bil!! :D god fotograf hjelper også på! Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 du vet jo det siden det er din bil lissom, hehehe... blir bra når du får lykter og slikt på stell...:happyhappy: Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Det må jeg virkelig si...! Den bilen har jeg jo sett maken til tredve ganger bare på veg hjem i dag, men du har virkelig fått en helt spesiell stemning rundt bildene..! Det siste likte jeg best, de minimalistiske omgivelsene får frem de "cleane" linjene i Audien... bra spot!! Og på det første bildet, er det to bilder tatt på samme stativ? Parkert bilen på to steder? Det funker i alle fall dødsbra :) KUDOS! MERE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Det må jeg virkelig si...! Den bilen har jeg jo sett maken til tredve ganger bare på veg hjem i dag, men du har virkelig fått en helt spesiell stemning rundt bildene..! Det siste likte jeg best, de minimalistiske omgivelsene får frem de "cleane" linjene i Audien... bra spot!! Og på det første bildet, er det to bilder tatt på samme stativ? Parkert bilen på to steder? Det funker i alle fall dødsbra :) KUDOS! MERE! Ja første bildet tok eg med stativ, parkerte bilen helt til venstre og snappet ett bilde, neste tok vi å satte bilen andre veien og litt nærmere kameraet, bare for å teste egentlig, har ikke prøvd dette før, la deretter bare bildet oppå det andre i photoshop.. siste bildet likte eg også best, digger de linjene i det p-huset... tall for props... :kiss Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Her er noen bilder eg tok i fjor sommer av min Nissan 200sx s13. Igjen, komentarer og meninger settes pris på. [/img] [/img] [/img] Robin Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 tenkte på å prøve meg på farts bilder, noen som har noen tips å komme med...? har ikke gjort dette før... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 tenkte på å prøve meg på farts bilder, noen som har noen tips å komme med...? har ikke gjort dette før... tips.....SUGEKOPP STATIV hehe (du må også ha fjernkontroll) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 tenkte på å prøve meg på farts bilder, noen som har noen tips å komme med...? Hei, prøv deg på ett sted hvor du har god plass og god tid. Med dette mener jeg lange strekninger hvor dere kan øve på og kjøre parallelt mens du knipser bilder. Prøv deg litt frem med og ta bilder ut av vinduet eller andre varianter. Jeg har selv tatt endel fartsbilder liggende fra bagasjerom (obs: gjøres på eget ansvar). Da får du ofte kule vinkler og kan holde kamera stabilt. Dette er som det meste annet, du blir god hvis du øver mye. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 tips.....SUGEKOPP STATIV hehe (du må også ha fjernkontroll) Hva annet må man ha i tillegg til sugekoppen da...? kan jo ikke feste kameraet rett på den vel? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hva annet må man ha i tillegg til sugekoppen da...? kan jo ikke feste kameraet rett på den vel? fester cammen til sugekopp stativet ja....! Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Hva annet må man ha i tillegg til sugekoppen da...? kan jo ikke feste kameraet rett på den vel? Den er litt annerledes enn den du ser på bildet, det er en plate med stativfeste på den også. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 okei hehehe... tenkte eg skulle bestille meg ett slikt ett... men hva fjernkontroll bruker dere pro's da? trådløs eller med ledning? og eg tenkte eg skulle investere i ett nytt objektiv, noen tips...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkhamre Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Pocket wizards er den diggeste løsningen, hvis du ikke har så mye penger og bruke ville jeg heller gått for en ledning. De originale trådløse til Canon er ikke så til sånt bruk syns jeg. Tips til nytt objektiv kommer helt an på hvor mye penger du skal/kan bruke, og hva du er ute etter. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg