sløv Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 hehe, okei.. takk... her er ett bilde eg tok i helgen, naboen på fjellet lurte på om eg kunne fikse ett bilde av hytten hans som han kunne ha på veggen, og her er hva eg fikk til... kommentarer og kritikk, ja takk.. (vet det ikke er bil) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 HDR bilde? Fargene i forgrunnen og himmelen så veldig blasse, å lite skarpe ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 ja ett forsøk på HDR hvertfall.... fokuserte mest på hytten da, mest derfor for-og bakgrunn er litt lite fokusert.. akkurat når eg skulle knipse kom det ett skydekke som la skygge over plassen, derfor mørkt i forgrunnen og lyst bak... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Da har eg fått mitt sugekopp stativ og var ute en kjapp tur og testet det med en kompis sin A4TQ her er resultatet... fant ut eg må få meg ett filter for sol lyset ble veldig veldig sterkt.. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 yup, nye bilder av min nye passat TDI stv. denne er helt org. kom med meninger og kritikk... :thanks Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Da har eg fått mitt sugekopp stativ og var ute en kjapp tur og testet det med en kompis sin A4TQ her er resultatet... fant ut eg må få meg ett filter for sol lyset ble veldig veldig sterkt.. Syns det ble et veldig dramatisk uttrykk i bildet, og jeg ble faktisk litt småuggen...på en positiv måte :) Vet ikke om det er alle litrene med kaffe eller ikke, men jeg fikk skikkelig fartsfølelse her! Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 var godt det var på en positiv måte da...heheh... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Her er mitt nyeste bilde... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det siste bildet var fint, men hvis det er ment som bilbilde så drar omgivelsene oppmerksomheten bort ifra selve bilen. Dette er ofte et problem med spektakulære spots. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 det siste her var mer fokus på omgivelser og selve bildet lissom.... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Har vært borte fra forumet her en stund no, men har tatt noe bilder i ny og ne fordiom. Her er fra en shoot med en tjommi sin VW Golf tdi. [ATTACH]36178[/ATTACH] [ATTACH]36179[/ATTACH] kommentarer og tips mottas med takk. Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg