corsa2000 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Her ska eg prøva å soda sjøl for fyste gang. håbe d går greit. Nye felger komme på itte kvert. her ska eg har øyelokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 eg seie bare senk senk og ennå mar senk og breie 14" :D btw, selger du org. felgene dine ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa2000 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 eg seie bare senk senk og ennå mar senk og breie 14" :D btw, selger du org. felgene dine ? :D Eg ska ikje senka bilen min. ikje ennå i alle fall. eg selle ingenting ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 MÅ jo senke da.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 jojo, men kver me sitt .. eg meine jo me min egen erfaring at b'er e bløte som fy og isje minst høge som effeltåret sjøl.. b'eren e jo liten i seg sjøl og det passe seg best me senk for utseende sin skyld og isje minst kjøreopplevelsen :) :yodude: ser litt jalla ut me masse plast og dill og dall uten senk! :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa2000 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 MÅ jo senke da.. d e jo ikje mange så he senka corsa. eg får se ka eg jr seinare..... eg e jo bare jenta, å dt saje sikkert sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Min corsa B var senket 60/40 og hadde 15" felger, det fungerte utmerket. Som vanlig senking vill jeg annbefale ett 35-40mm sett, da får du bedre inntrykk av bilen og den er ikke så lav att det er problemer å kjøre på dårlige veier. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa2000 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Min corsa B var senket 60/40 og hadde 15" felger, det fungerte utmerket.Som vanlig senking vill jeg annbefale ett 35-40mm sett, da får du bedre inntrykk av bilen og den er ikke så lav att det er problemer å kjøre på dårlige veier. ok..... ska tenka på d, mn bler ikje me d fysta i så fall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg