Gå til innhold

Store sikringer

Ranger emnet

karljoh

Anbefalte innlegg

hmmm, eneste jeg finner er denne dynamoen her: JM Autodeler - bildeler til fornuftige priser

Holder vell kanskje ikke helt, hvor begynner jeg å lete for å finne noe en av de dynamoene jeg trenger?

Fins det i det hele tatt til Mazda 323 88modell?

Trenger noen posetive svar her nå, har ikke rå til å bytte bil...

Hehe.. trenger ikke bytte bil, bare fylle den du har med heftige batterier. Men, bare for å spørre et dumt spørsmål, hva i allverden er det du skal drive som trenger så sinnsykt mye effekt? No svære monstere av no bassere?

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, jeg leste det et sted. Hva var det det sto igjen, hmm.

Noe med at singnalet ikke blir rent om du ikke hadde bra nok strøm tilgang som gjør at det lett går ann å sprenge en kraftig høytaler, husker jeg rett?

Vell uansett er det noe negatift som skjer om du ikke får nok strøm, men det er jo det problemet jeg prøver å løse her nå.

Trenger bare noen gode råd.

Så Holder det med "Kinetik HC2400 - 2750 Ampere Power Cell - The Monster" pluss orginal batteri? Og trenger jeg dynamo forsterkning her?

Det er vell det jeg står igjen å lurer på nå. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Klipping av signalet" kalles det når forsterkern prøver å orke mer enn det den faktisk klarer. Det er det som dreper elementer.

Forøvrig har kjøkkentema 100A dynamoer til rundt tusenlappen. Var latterlige priser på den sjappa linket til oppi her. Spør du brukeren Matador her inne kan han vikle dynamoer etter ønske. Spørsmålet da blir om du har nok motor i Magdaen til å dra rundt kostebinderiet.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk blogz føler litt at jeg har tatt meg vann over hodet her men jeg skal ikke gi meg nå uansett hvor lang tid det måtte ta, målet mitt er å klare å bli helt ferdig til jeg skal ha en gutte tur til Roskilde Festival:)

Hei, skody hvor er den linken du snakker om? Å holder det med en 100A dynamo eller er det forlite. Vet ingen ting om dynamoer, så hadde vært fint om noen visste hva jeg trenger.

Og hvor finner jeg han Matador typen du snakker om? Kan han hjelpe meg å finne det jeg letter etter, eller er det han som selger? Husk at det er til en Mazda 323 88modell Ikke lett å finn sterke dynamoer til den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider