titus41 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 spottet sist torsdag på jobben en skam senk blå VW Vento med breie krom felger å takstativ, tror det faktisk også var en sykkel på stativet. noen som vet hvem dette er, eller eventuelt noen som har bilder av den? skal si jeg smilte og ble glad når jeg så denne. Den var utrolig fet. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 denne vil jeg gjerne se =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 derfor jeg har lyst til å prøve å finne hvem som eier den for det er ikke akkurat mange ventoer som er ute å går nå. denne var iallefall utrolig spesiel. håper noen kan kanskje finne et bilde av den / info ! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg