marroc Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Er det noen som vet hvor i Trondheim de fikser steinsprut i frontruta gratis??? Da jeg bodde i Oslo sto det stadig vekk noen på kjøpesentre som fikset dette mens du ventet. Dette var gratis så lenge du skrev ned div personalia samt hvilket forsikringsselskap du hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hurtigruta Carglass Norway www.riis.no Merkeforhandler osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Okey... Var ikke klar over at de firmaene gjorde det gratis. Har bare sett enkeltpersoner gjøre det tidligere. Takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 må man ikke ha kasko eller delkasko for at det skal være gratis?:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Har delkasko så den saken er grei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Du må ha delkasko evnt kasko ja. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 jeg har ikke kasko, så jeg må betale 2000,- men da byter de hele ruta. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 jeg har ikke kasko, så jeg må betale 2000,- men da byter de hele ruta. Så de byttet ikke deler av ruta? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg