Gå til innhold

G220 fra engelsk butikk med momsfratrekk

Ranger emnet


hank100

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden vært i kontakt med en engelsk sjappe som har kommet med masse gode anbefalinger på polish, voks mm. til min bil og lakktype.

 

Websiden deres hadde ikke Norge i pull down menyen samt at jeg etterlyste momsfradrag, dette fikset de på noen få dager.

 

Skal ha G220 inne i løpet av et par dager, så klør etter å sende denne bestillingen :yummy:

- Advanced G220 Machine Polishing Kit choosing 2 x CCS Light Cut and

1 x CCS Polishing. In addidion a black glazing pad for applying JEFFS

- Menzerna RD3.02

- Menzerna 85RD

- JEFFS Werkstat Acrylic Kit

 

Noen som har testet JEFFS settet?

 

 

Sjappa anbefales: Polished Bliss - Car Care Products - Car Care Advice - Detailing Services

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt litt e-post frem og tilbake med eieren, og har et godt inntrykk av butikken.

 

Sånn, så det er sagt, så bestilte jeg fra Autobrite Direct i stedet, og angrer i grunn. Bestilte rett etter midnatt den 8/4, og ordrestatus er fortsatt pending, selv om penger er trukket fra konto.

 

Vet ikke om jeg får maskinen engang, butikken har ikke svart meg på Detailingworld eller på mail (sendte for noen dager siden). Gir de til i morgen før jeg sender e-post om at jeg vil kansellere ordren.

 

Gidder ikke styre mer med det her. Maskinen er billigere, og også frakten, men om det skal være så vanskelig å få shippet ordre så kan det være det samme.

 

Hvor mye måtte du ut med, hank100? Kom på litt over £180 om jeg skulle bestilt kun maskinen fra Polished Bliss, og han var usikker på om det var inkludert norsk moms eller ei.

[o] '98 BMW 520i

[X] '94 BMW 316i Compact

- Vil det ikke, så skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår